Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد زندوکیلی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره تاثیر دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای سطح هنری کشور، اظهار کرد: اطلاعاتم درخصوص فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کافی نیست اما کاملا واضح است که با توجه به شرایط بدی که در گذشته بر دانشگاه های دولتی حاکم بود، در مقطع خاصی دانشگاه آزاد اسلامی در سرنوشت جوانان کشورمان نقش موثری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سال های گذشته ورود به دانشگاه های دولتی بسیار سخت بود و دانشگاه آزاد اسلامی راه تحصیل را برای بسیاری از جوانان آسان کرد.

این خواننده به وضعیت نامناسب اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: نمی توانم برای دانشگاه با این گستردگی عیب خاصی در نظر بگیرم اما در شرایط اقتصادی فعلی هرچقدر هزینه های تحصیل کمتر باشد، برای عمده اقشار جامعه بهتر است.

** انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت در ماه های آینده

زند وکیلی در ادامه درباره درباره چگونگی آغاز کار خود در عرصه موسیقی، اظهار کرد: فعالیت در زمینه موسیقی را از سال 1377 و حدود 9 سالگی با نوازندگی تمبک و تار شروع کردم.

وی ادامه داد: آواز را به صورت خودآموز و ردیف های موسیقی را نزد برادرم علی زندوکیلی آموختم یعنی با اطمینان می توان گفت از ابتدا و شروع کارم آموخته هایم را از برادرم دارم.

این خواننده با اشاره به اینکه برادرم همیشه بهترین دوست و مشاورم بوده، گفت: سال 93 و 94 همراه با برادرم روی استیج رفتم و بخش عملی و جدی خوانندگی را در سال 93 و 94 تجربه کردم.

زند وکیلی با اشاره به اینکه 25 اسفند ماه 1396 به عنوان افتتاحیه کنسرت هام در شهر شیراز روی استیج خواهم رفت، ادامه داد: درحال حاضر برای اولین کنسرت تهران در اواخر بهار برنامه ریزی می کنیم که به زودی به صورت رسمی توسط تهیه کننده و مدیر برنامه هام اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: به زودی تعدادی از تک آهنگ ها که قبلا منتشر کرده ام را به همراه چند آهنگ جدید در قالب یک آلبوم منتشر خواهم کرد.

503

دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای سطح فرهنگ محمد زند وکیلی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۶۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه تولیدات صنایع با عنوان «رویداد صدرا» از امروز (۱۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد آغاز به‌کار کرده و تا ۲۰ اردیبهشت‌ ادامه خواهد داشت.

با توجه به اهمیت ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه برای تبیین دستاورد‌ها به عموم مردم به‌خصوص جامعه دانشگاهی و تعامل میان دانشجویان با صنایع درراستای مشارکت در تولید و اشتغالزایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد اقدام به برپایی نمایشگاهی از دستاورد‌های تولیدی-صنعتی شهرستان بروجرد با نام نخستین رویداد ملی صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) کرده است.

در این نمایشگاه که با حضورمسلم مرادی فرمانداربروجرد افتتاح شد ۵۰ شرکت صنعتی، تولیدی و دانش‌بنیان در مجتمع امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد محصولات و تولید خود را به نمایش گذاشتند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

رویداد صدرا با هدف معرفی تولید صنایع بروجرد به دانشجویان و ارتباط بین تولیدکنندگان و دانشجویان زمینه ایجاد آموزش و اشتغال دانشجویان را فراهم خواهد ساخت، به همین منظور سامانه‌ای طراحی شده تا صنایعی که در نمایشگاه صدرا حضور دارند در سامانه ثبت‌نام کرده و اطلاعات تولیدات خود را بارگذاری کنند.

دانشجویان با ورود به سامانه می‌توانند شرکت‌های تولیدی و صنعتی مورد علاقه و مرتبط با رشته دانشگاهی خود را شناسایی و برای کسب مهارت و کارآموزی با عنوان طرح پویش به آن شرکت مراجعه می‌کنند.

نمایشگاه صدرا پل ارتباطی بین صنعت و دانشجو را برقرار و دانشجو می‌تواند شغل مورد علاقه و آینده خود را در دوران تحصیل آموزش ببیند.

سومین جلسه هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی معاونین هماهنگی و برنامه‌ریزی، خزانه‌داران، معاونین توسعه و مدیریت منابع استان‌ها و خزانه‌داران و معاونین توسعه و مدیریت منابع واحد‌های مستقل به‌خصوص دانشگاه‌ آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • دانشگاه آزاد مصداق «جهش علمی با مشارکت مردم»
  • همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد