Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از خبرگزاری رویترز انگلیس اعلام کرد، «الکساندر نواک» بعد از ظهر دیروز (سه شنبه) همچنین افزود: ایران آماده عرضه نفت خام خود به روسیه است، اما این بستگی به آینده قراردادها با شرکت های روسی خریدار نفت ایران دارد.
بنا به این گزارش، آبان ماه گذشته، با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه مذاکرات فشرده‌ای در بخش انرژی بین شرکت‌های ایرانی و روسی در تهران صورت گرفت که در جریان این مذاکرات، موافقتنامه‌ای بین دو طرف امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیژن زنگنه وزیر نفت ایران نیمه بهمن ماه گذشته اعلام کرد: قرارداد صادرات نفت ایران به روسیه در حال اجراست که بر اساس آن ماهیانه سه میلیون بشکه نفت به روسیه صادر و پول آن به شکل یورو دریافت می شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا به اراضی اشغالی می‌رود
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره | مزیت ویژه‌ای که سریلانکا برای ایران دارد