Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@22:39:44 GMT

توزيع 386 تن مرغ منجمد و تخم مرغ در جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۰۲۳۰

توزيع 386 تن مرغ منجمد و تخم مرغ در جنوب کرمان

خبرگزاري آريا - جيرفت - ايرنا - رئيس سازمان جهاد کشاورزي جنوب استان کرمان گفت: توزيع 356 تن مرغ منجمد و 30 تن تخم مرغ در راستاي ايجاد تعادل اقلام اساسي و ثبات قيمت هاي بازار در هفت شهرستان جنوبي اين استان آغاز شده است.

سيد يعقوب موسوي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مرغ منجمد و تخم مرغ توسط سازمان مديريت توسعه بازرگاني و با همکاري دستگاهاي ذيربط از جمله شرکت پشتيباني امور دام، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره تعزيرات حکومتي تامين، ذخيره سازي و توزيع مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: تاکنون 356 تن مرغ منجمد با قيمت مصوب هر کيلوگرم 62 هزار ريال و 30 تن تخم مرغ با قيمت مصوب هر کيلوگرم 126 هزار ريال در جنوب کرمان توزيع شده و اين روند تا نيمه دوم فروردين سال آينده ادامه دارد.
موسوي تصريح کرد: کارگروه تنظيم بازار به منظور نظارت بر نحوه توزيع اقلام مذکور متشکل از سازمان صنعت، معدن و تجارت، مديريت توسعه بازرگاني، شرکت پشتيباني امور دام و اداره تعزيرات حکومتي به صورت منظم از فروشگاه هاي موجود در منطقه جنوب کرمان بازرسي به عمل مي آورد.
موسوي خاطر نشان کرد: برنامه ريزي و هماهنگي لازم به منظور تامين برنج در منطقه نيز انجام شده است.
سازمان جهاد کشاورزي جنوب استان کرمان، هفت شهرستان، جيرفت، عنبرآباد، فارياب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زير پوشش دارد.
3029/7450
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند

آفتاب‌‌نیوز :

طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین دارو وجود ندارد.

به گزارش سازمان غذا و دارو، در روز‌های اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

این گزارش خاطرنشان کرد: وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود و مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه (اینجا) با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

وارفارین دارویی ست که به عنوان رقیق کننده یا ضد انعقاد شناخته شده و و در مواردی که احتمال ترومبوز یا آمبولی عروقی بالا است مانند پس از جراحی قلب باز و سکته مغزی مصرف می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند