Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مدیر کل تعاون و پشتیبانی بر افزایش نظارت و ارزیابی از عملکرد پایگاه ها و مراکز ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 97 تاکید کرد.کریمی فر از رزرو پذیرش فرهنگیان در ستادهای اسکان نوروزی سخن گفت و افزود: رزرو اسکان نوروزی فرهنگیان از چهارم اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 23 همین ماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: فرهنگیان متقاضی می توانند با مراجعه به سامانه  eskan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.irبرای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

کریمی فر 28 اسفند ماه را زمان مراجعه حضوری فرهنگیان به 709 پایگاه اسکان نوروزی جهت پذیرش مسافران  و بهره مندی ازخدمات ستادهای مذکور عنوان نمود و اظهار داشت 25هزار نفر عوامل اجرایی طرح اسکان آماده پذیرش فرهنگیان محترم درقالب یکصد هزار کلاس درس هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت:تاکنون 66 هزار نفر در قالب 18 هزار و333 خانوار اقدام به رزرو مکان مورد نظر خود در مراکز اسکان  نموده اند.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی، استان های هرمزگان، اصفهان و فارس را به ترتیب پیشتاز در رزرو اسکان نوروز 97 معرفی و خاطر نشان کرد:  آمار رزرو درمقایسه  با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به کیفیت بخشی مراکز اسکان فرهنگیان، تلاش برای ارائه خدمات ارزنده به این قشر عظیم را لازم و ضروری خواند و گفت: بازرسان ستاد اسکان بر روند عملکرد این مراکز نظارت دائم خواهند داشت.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تقویت  نظارت و ارزیابی عملکرد ستادها، پایگاه ها و مراکز اسکان نوروزی استان ها را از اهم برنامه های ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان برشمرد و گفت: در این خصوص با همکاری اداره کل ارزیابی عملکرد، شاخص های مورد نظر تدوین و آماده ارسال به استان ها است.

کریمی فر برپایی نمایشگاه های بومی، سنتی و سفره های هفت سین در جوار پایگاه های اسکان را فعالیتی مثبت در راستای معرفی فرهنگ و سنن محلی هر استان با رویکرد معرفی جاذبه های گردشگری  به مسافران نوروزی ذکر کرد.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت  آموزش و پرورش در پایان، دوازدهم فروردین سال 1397 را زمان اتمام اسکان مسافران نوروزی در پایگاه های مربوطه اعلام کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

سرهنگ خلبان برزو فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام چهار پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های کرند غرب و ماهیدشت در استان کرمانشاه و اسدآباد در استان همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در این مناطق توانستند به چهار نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این افراد به‌علت بیماری نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

کد خبر 6095347

دیگر خبرها

  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم