Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فضل الله شیری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این محدودیت های ترافیکی از ساعت هشت صبح فردا آغاز خواهد شد.
وی اظهارداشت: براین اساس از مقابل بلوار غیرتمند در بزرگراه حضرت امام (ره) به سمت باغ فردوس و میدان شهدا ورود خودروهای شخصی ممنوع است.
سرهنگ شیری افزود: از میدان آزادی کرمانشاه به سمت باغ فردوس نیز تنها تردد اتوبوس، تاکسی و در مجموع وسایل نقلیه عمومی آزاد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: همچنین از سمت منبع آب جعفرآباد به سمت باغ فردوس و مسیر شرق به غرب بلوار کیهانشهر نیز محدودیت ترافیکی برای تردد خودروهای شخصی اعمال می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اعلام کرد: این محدودیت ترافیکی تا پایان ترافیک و عادی شدن وضعیت عبور و مرور در محل و خیابانهای منتهی به میدان شهدا ادامه دارد.
سرهنگ شیری از شهروندان خواست با توجه به محدودیت پارکینگ و محدودیت های اعمال شده از وسایل حمل و نقل عمومی برای عزیمت به باغ فردوس استفاده کنند.
اکثر مردم کرمانشاه پنجشنبه غریبان و پنجشنبه آخر سال برای زیارت اهل قبور بخصوص شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به باغ فردوس مراجعه می کنند.
شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
7445/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تصاویر تایم لپس انفجار ستاره‌ای در کهکشان راه شیری
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران