Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار عباسعلی محمدیان افزود: والدین به عنوان رکن اصلی باید فرزندان خود را از خطراتی که آنان را تهدید می کند، آگاه کرده و اجازه ندهند که جوانان و نوجوانان دست به رفتارهای پرخطر بزنند. 


وی اضافه کرد: خوشبختانه مردم به این موارد توجه جدی داشته و به رفتارهایی که منجر به اخلال در امنیت می شود، دست نمی زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
محمدیان افزود: پلیس البرز درشب چهارشنبه آخرسال درآمادگی کامل قراردارد و درصورت مشاهده هرگونه سوء استفاده از شادی مردم، با مخلان امنیت و آرامش درجامعه برخورد می کند. 


وی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد که هر ساله تعدادی ازکودکان ، نوجوانان و جوانان کشور قربانی استفاده از مواد محترقه می شوند که عواقب غم انگیزی برای خانواده ها و مسئولان دارد. 


فرمانده انتظامی البرز اظهار کرد: پلیس با مخلان امنیت و مزاحمان نوامیس مردم برخورد کرده و اجازه نمی دهد که عده ای آرامش و امنیت شهر را به خطر بیندازند.

 
وی یادآورشد که اخلال در نظم عمومی، با شادی مردم تفاوت دارد و پلیس هیچ زمانی مانع شادی و نشاط مردم نیست. 
محمدیان تاکید کرد: پلیس با تمام توان از شادی مردم حمایت کرده و امیدواریم شهروندان استان البرز ما را در تحقق این مهم همراهی کنند. 


وی خاطرنشان کرد: اخلال در نظم عمومی، با شادی مردم تفاوت دارد و پلیس هیچ زمانی مانع شادی و نشاط مردم نیست و هدف اصلی پلیس همچون گذشته حفظ امنیت و آسایش مردم و دفاع از شادی شهروندان است. 


وی همچنین از مردم البرز خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند. 


وی افزود: ازابتدای ماه جاری تاکنون حدود 600 هزارعدد انواع محترقه دست ساز و خارجی دراستان البرز کشف شده است. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد

سرهنگ رضا صادقی پور، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو خبر درگیری در آدرس خیابان سهروردی شمالی ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد بلافاصله به محل مراجعه کرده و ۵ نفر آقا با صورت پوشانده، عینک، ماسک و دستکش در محل مشاهده شدند که قصد سرقت از یک کلینیک ترک اعتیاد را داشتند.

سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله در مسیر‌های مختلف از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار پس از طی مسافتی موفق به دستگیری دو نفر از سارقان شدند و متهمان دیگر از محل گریختند.

سرهنگ صادقی پور بیان کرد: در بازرسی اولیه از متهمان شوکر و سلاح سرد کشف شد و متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر اقدام به سرقت به شیوه زورگیری اعتراف کردند و طبق اظهارات شاکی متهمان قصد سرقت از کلینیک را داشتند و متهمان به کلانتری انتقال داده شدند.

سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت با توجه به متواری شدن سه نفر از متهمان خاطرنشان کرد: دستگیری سایر سارقان نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته و متهمان به همراه پرونده جهت بررسی بیشتر و کشف جرایم احتمالی تحویل مقام قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سرقت ۳ میلیاردی یک زن از مغازه همسایه
  • دستگیری ۳۷۳ سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی البرز
  • رسانه‌ها و معلمان در پیشگیری از خودکشی نقش مهمی دارند
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس | فیلم
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس
  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد