Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@06:34:50 GMT

صف‌‌های خرید در بازار ارز طولانی‌تر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۰۶۲۴

صف‌‌های خرید در بازار ارز طولانی‌تر شد

به گزارش جهان نيوز، سیاست عرضه ارز بانک مرکزی با قیمت مصوب به صرافی‌ها و ممنوعیت خرید و فروش ارز خارج از دامنه قیمتی تعیین شده، فضای بازار ارز را به سمت و سوی عجیبی برده است.
  صف‌های متقاضیان خرید ارز در این مدت طولانی و طولانی‌تر شده و ازدحام در کنار صرافی‌های توزیع کننده ارز بانک مرکزی در خیابان فردوسی آن قدر افزایش یافته که ماموران شهرداری هم برای جلوگیری از سدّ معبر وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس مشاهدات خبرنگار ما، در جلوی یکی دیگر از صرافی‌ها برای دقایقی دو مامور نیروی انتظامی حاضر شدند و از افراد در صف خواستند که با نظم در کنار صرافی بایستند، ازدحام نکنند و به ترتیب و در نوبت وارد صرافی شوند.

فضای این روزهای بازار ارز بی‌شباهت به صفوف خرید اقلام کوپنی در دهه 60 نیست. هر چند قدم یک صف طولانی و ناتمام است که از صبح تا بعد از ظهر سراسر بازار را گرفته است. دلار مداخله‌ای با قیمت 4484 تومان به افراد متقاضی در صف پرداخت می‌شود و یورو هم حدود 5500 تومان است.
یکی فعالان بازار ارز به خبرنگار ما می‌گوید که بعضی‌ها با اقوام و آشنایان خود با اتوبوس به بازار می‌آیند و در صف خرید ارز می‌ایستند.

به گزارش فارس، به نظر می‌رسد این روش فروش ارز در بازار بیش از آنکه تقاضای واقعی ارز را پوشش دهد، همچنان بر تنور تقاضای سفته‌بازی و سرمایه‌گذاری ارز می‌دمد. با توجه به اینکه قائم مقام بانک مرکزی اعلام کرد، با بازگشت تعادل به بازار ارز، مکانیزم بازار مجددا در بازار ارز حاکم خواهد شد، دورنمای ثبات در بازار ارز با توجه به ساختار فعلی خرید و فروش ارز کاملا نامعلوم و مبهم است.

منبع:فارس
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید

همین الان و زیر ۵ دقیقه در صرافی بین المللی "کوینکس" ثبت نام کنید با ۳ خبر خوب:

1- کوینکس، به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال جهان، از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند و تمام مراحل به فارسی است.

2- تا همیشه ۱۰ درصد از کارمزد تراکنش تان را به حساب خودتان واریز می کند.

3- گروه تخصصی "کِی و چی" به عنوان "سفیر رسمی" کوینکس برای فارسی زبانان جهان، هم آموزش رایگان می دهد و هم می گوید کی، چه ارزی را بخرید و کی بفروشید تا سود دلاری داشته باشید.

لینک ثبت نام در کوینکس

لینک عضویت در کانال "کِی و چی" (دوره های آموزش آنلاین و رایگان در این کانال اطلاع رسانی می شود)

@keyochi

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید (+لینک)
  • ۵ دقیقه ای وارد بازار ارز دیجیتال شوید
  • رانت ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟