Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - نمایشگاهی از آثار خوشنویسی و نقاشی‌خط با عنوان «آفتاب عشق» کاری از علی ایزدجو هنرمند بوشهری در نگارخانه عمارت دهدشتی بوشهر برپا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، این نمایشگاه از ۱۲ اسفند افتتاح شده و تا ۱۸ اسفند ماه ادامه دارد و در آخرین روز به مناسبت روز بوشهر مراسم اختتامیه این نمایشگاه هم برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ایزدجو هنرمند بوشهری در ارتباط با این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: در این نمایشگاه آثاری از کارهای خوشنویسی و نقاشیخط در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: تکنیک‌های استفاده شده در این آثار شامل خوشنویسی سنتی، نقاشی‌خط، نقش برجسته خوشنویسی است که برای نخستین بار در استان شاهد آثار نقش برجسته خوشنویسی هستیم.

این هنرمند بوشهری اضافه کرد: آثار به نمایش گذاشته شده در ابعاد مختلف ۱۰۰*۷۰ و ۵۰*۷۰ تا ابعاد کوچکتر است که با اشعار مختلفی از مولانا، حافظ و شاعران محلی و معاصر در این نمایشگاه مشاهده می شود.

ایزدجو با اشاره به استقبال خوب علاقمندان از این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه تا ۱۸ اسفند روز بوشهر در نگارخانه عمارت دهدشتی بوشهر ادامه دارد و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

لازم به ذکر است علی ایزدجو علاوه بر این نمایشگاه، در ده‌ها نمایشگاه گروهی در سراسر ایران و چندین نمایشگاه انفرادی در استان بوشهر حضور فعالی داشته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان

رئیس حوزه هنری اصفهان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان تیر است گفت: نخستین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.


احمد نوری با اشاره به اینکه مواجهه خلاق با پیشینه فرهنگی و تمدن، شاخص ارزیابی آثار ارسالی به نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» است افزود: برای خلق داستان‌های ریشه‌دار و موافق سلیقه روز ِمخاطبان باید به سمت بازآفرینی حرکت کنیم، با توجه به اینکه داستان یک مقوله مهم و تاثیرگذار است که کالا‌های مرتبط با آن مانند فیلم، سریال و انیمیشن در زندگی روزمره نقش محوری دارد و از سو دیگر هجمه فرهنگی نیز با داستان یا هنر‌های مرتبط با آن شکل می‌گیرد.


وی ادامه داد: بخش رقابتی این رویداد که ارسال آثار برای آن آغاز شده شامل تولید و بررسی داستان، رُمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه ِکوتاه، جُستارنویسی و طرح داستان است و بخش ترویجی این جشنواره نیز با برگزاری کارگاه‌های هنری و داستانی است در شهر‌های مختلف ادامه می‌یابد.


نوری گفت: هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان وجود ندارد و همه علاقه‌مندان به نویسندگی در رده‌های سنی مختلف می‌توانند در این جایزه ملی شرکت کنند.

رییس نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» با بیان اینکه با توجه به میزان استقبال امکان تمدید مهلت برای دریافت آثار وجود دارد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تیر امسال به دبیرخانه جشنواره به نشانی dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • نمایش شکست آمریکا در طبس در بیلبورد‌های پایتخت
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود