Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی دشتستان استان بوشهر گفت: براثر انفجار مواد محترقه دست ساز در محله علی آباد شهر برازجان این شهرستان سه نوجوان مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سید جواد رضوی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این سه نوجوان شب گذشته در یک منزل مسکونی در محله علی آباد در حال ساخت مواد محترقه دست ساز بودند که دچار مصدومیت و سوختگی ناشی از انفجار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضوی بیان کرد: بی احتیاطی این نوجوانان صدمات و خسارات مادی، جسمی و روحی غیر قابل جبرانی را به این افراد و خانواده هایشان وارد کرده است.
وی ادامه داد: در این ارتباط والدین باید با آموزش و کنترل فرزندان خود از خطرات مواد محترقه پیشگیری کنند و توجه داشته باشند که این حوادث نتیجه بی احتیاطی و نا آشنایی به مسایل ایمنی است.
رضوی اظهار کرد: از آنجا که بیشتر قربانیان این گونه حوادث کودکان و نوجوانان هستند بر والدین واجب است فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کنند و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند.
وی بیان کرد: در صورت بروز هر گونه حادثه ناشی از مواد محترقه، افراد نگهدارنده و استفاده کننده ضامن هستند و به تناسب نوع خسارت وارده برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.
شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.
7212/6043**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه پایانه صادرات و ترانزیت در بوشهر ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب صبح چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات صادرکنندگان مواد معدنی در بندر بوشهر، اظهار کرد: اولویت این اداره کل افزایش صادرات غیرنفتی و بویژه مواد معدنی به عنوان یکی از ظرفیت‌های شاخص استان بوشهر است چراکه این مهم بدون تردید به افزایش ظرفیت سازمانی برای توسعه زیرساخت‌های مجتمع بندری نگین کمک شایانی می‌کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: در همین راستا در نشست مستمر با صادرکنندگان از بنادر استان موانع و مشکلات فراروی آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با هدف شتاب بخشی به روند صادرات مواد معدنی از مجتمع بندری نگین، قوانین و مقرراتی وضع شده که شرکت‌های فعال در این حوزه ملزم به رعایت آن هستند.

بهبود روند صادرات

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با هدف بهبود روند صادرات اکنون پروژه پایانه اختصاصی صادرات و ترانزیت در مجتمع بندری نگین با بیش از ۶۸ درصد پیشرفت (اسکله پیشرفت ۹۰ درصد دارد) در حال احداث است.

شکیبی نسب افزود: با پیشرفت مناسبی که پروژه پایانه اختصاصی مذکور دارد انتظار است در نیمه دوم سال جاری به بهره برداری نهایی برسد.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی با احداث ۲ پست اسکله رمپ موقت سالانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن مواد معدنی از مجتمع بندری نگین به مقصد کشورهای کویت، امارات، قطر، هند و شماری از کشورهای آفریقایی صادر می‌شود.

شکیبی نسب گفت: کلینکر، سیمان و سنگ گچ عمده مواد معدنی صادر شده از مجتمع بندری نگین هستند.

کد خبر 6100126

دیگر خبرها

  • ۴۵۰ برنامه دهه کرامت در استان بوشهر اجرا می شود
  • حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت
  • پیشرفت ۹۰ درصدی اسکله مجتمع بندری نگین بوشهر
  • پروژه پایانه صادرات و ترانزیت در بوشهر ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • خطرات مصرف ویپ و پاد برای افراد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر