Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر پایگاه ملی زیویه و کرفتو گفت: آیین و مراسم پاکسازی محوطه میراث فرهنگی غار باستانی کرفتو با مشارکت فرمانداری شهرستان دیواندره، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، ادارات و ارگان‌های شهرستان دیواندره، سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابر وفایی گفت:این مراسم با هدف استقبال از مهمانان نوروزی و پیشواز از سال جدید انجام می‌گیرد.

وی افزود:با توجه به اینکه ۱۸ اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور به عنوان روز پاکسازی محوطه‌های میراث جهانی و میراث فرهنگی کشور تعیین شده است این برنامه نیز در غار باستانی کرفتو اجرا خواهد شد.

وفایی، ضمن مهم برشمردن این مراسم گفت:حضور دوستداران تاریخ، فرهنگ و محیط زیست در این مراسم از اهمیت بالایی برخواردار می‌باشد چرا که غار کرفتو یکی از شگفت‌ترین معماری‌های دست کن ایران به شمار آمده و علاوه بر این منظر طبیعی این اثر ارزشمند نیز در استان کردستان و همچنین در کشور از زیبایی‌های خاص خود برخوردار است و به طور قطع حفظ بافت تاریخی و میراث طبیعی آن بر همگان واجب است.

انتهای پیام/م

محوطه میراث فرهنگی غار باستانی کرفتو پاکسازی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، روسای فدراسیون‌های ورزشی و ... در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی دبیرکل کمیته، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، هنرجو رییس فدراسیون اسکیت، حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، محمدمهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، برنا فیروزی معاون وزیر، محمدشروین اسبقیان معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و ... حضور دارند.

طی این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل خواهد آمد.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • همبستگی با فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • آثار باستانی تپه «علی‌کش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد
  • محوطه جهانی نقش‌رستم به‌دلیل فرونشست تعطیل شد | مدیر پایگاه میراث جهانی تخت‌جمشید: فرونشست نقش رستم بحرانی تر از تخت جمشید است