Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@06:13:42 GMT

تصادف خودرو «ون» با تریلی در «وحیدیه» شهریار

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۱۲۰۳

تصادف خودرو «ون» با تریلی در «وحیدیه» شهریار

رییس آتش نشانی شهرداری وحیدیه از تصادف خودرو «ون» با تریلی در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه ۷ سرنشین از اتباع خارجی و یک راننده که از هم وطنانمان بود، مصدوم شد.

خبرگزاری مهر:  رییس آتش نشانی شهرداری وحیدیه از تصادف خودرو «ون» با تریلی در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه ۷ سرنشین از اتباع خارجی و یک راننده که از هم وطنانمان بود، مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جواد زرگر از تصادف شدید یک دستگاه خودرو «ون» در «وحیدیه» شهریار خبر داد و افزود: این خودرو در حوالی میدان «کبوتر» بعد از کلانتری از پشت به یک دستگاه تریلی برخورد کرده است.

رییس آتش نشانی شهرداری وحیدیه ادامه داد: آتش نشانان شهرداری وحیدیه به محض اطلاع از وقوع این حادثه در محل حاضر شدند و ۷ نفر از سرنشینان خودرو که اتباع خارجی که در حال عزیمت به میهمانی بودند و نیز راننده خودرو ون در این حادثه مصدوم شدند.

وی گفت: مصدومان توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Joq

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در کبودرآهنگ هفت مصدوم و یک کشته برجا گذاشت

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ دکتر محمدرضا شکوهی گفت: ساعت ۱۷.۳۰ گزارش تصادف خودرو سواری پژو و نیسان به واحد ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس در محور کبودرآهنگ به سوباشی نرسیده به کوهین اعلام شد.

او گفت: بلافاصله عوامل اورژانس کوهین، علیصدر و کبودرآهنگ به محل حادثه اعزام شدند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در این حادثه مرد ۴۴ ساله در دم جان باخت و مصدومان، یک خانم ۳۷ ساله، کودکی ۶ ساله و بقیه نیز مردانی ۲۶ تا ۳۵ ساله بودند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو ساینا در کاشان / ۳ کشته و ۲ مصدوم
  • تصادف در کبودرآهنگ هفت مصدوم و یک کشته برجا گذاشت
  • حادثه رانندگی در لرستان یک کشته و چهار مصدوم داشت
  • نقص فنی حادث، جان چهار نفر را گرفت
  • ۵مصدوم در برخورد خودرو با تریلی در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب
  • چهار مصدوم در تصادف آزادراه قزوین - کرج
  • چهار مصدوم در تصادف آزادراه قزوین- کرج
  • تصادف دو خودرو راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد
  • ۲۰ مصدوم در تصادف مینی‌بوس با خودرو در جادهٔ سبزوار - بردسکن
  • ۳ کشته و یک مصدوم در تصادف کامیون و سمند در گچساران