Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در احکامی جداگانه، استاد داوود فتحعلی‌بیگی، دکتر محمدحسین ناصربخت، دکتر اردشیر صالحپور، عظیم موسوی و سیدمحسن هاشمی را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری دفتر تعزیه و آیین‌های نمایشی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، در احکامی جداگانه، استاد داوود فتحعلی‌بیگی، دکتر محمدحسین ناصربخت، دکتر اردشیر صالحپور، عظیم موسوی و سیدمحسن هاشمی را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری دفتر تعزیه و آیین‌های نمایشی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حکم هر کدام از این اعضا آمده است: «نظر به تجربیات ارزنده‌ جناب‌عالی و تخصص قابل اتکاء و دانش قابل اعتنای شما در حوزه‌ تعزیه و آ‌یین‌های نمایشی، بدین‌وسیله بنا بر پیشنهاد مسئول دفتر تعزیه و آیین‌های نمایشی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، به عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری دفتر تعزیه و آیین‌های نمایشی این مرکز منصوب می‌شوید.  باشد در این مسئولیت منشأ خیر باشید و بر قوام این آیین‌های ارزنده در پیکره تئاتر کشور یاری رسانید.» 

خاطرنشان می‌شود در آذرماه سال جاری با حکم کوروش زارعی، دفتر تعزیه و آیین‌های نمایشی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، افتتاح و محسن میرزا‌‌علی به عنوان مدیر این دفتر منصوب شد.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین پاسداشت تولید ۳۰ اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت برگزار شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم پاسداشت و رونمایی از ۳۰ اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت عصر امروز، ۱۸ اردیبهشت‌ماه با حضور شکیبا محبی تبار دبیر ستاد ملی جمعیت و اعضای ستاد در این مرکز برگزار شد.

در ابتدای جلسه شکیبا محبی تبار توضیحی درباره موضوعات این جلسه رونمایی سی اثر درباره جمعیت و طرح صندوق حمایت از تولیدات رسانه‌ای جمعیت ارائه داد و سپس محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری در صحبت‌هایی درباره طرح حمایت از تولیدات رسانه‌ای جمعیت توضیحاتی ارائه داد.

آسیه زارعی سپس در صحبت‌هایی درباره مدیریت محتوای سی اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت گفت: ما هم در کلاس‌های اسلامی و علمی زیاد داریم که پدر و مادر بودن چه اثری روی خود افراد می‌گذارد و سپس سالمندان هم با بچه‌ها دوباره جوان می‌شوند، این صحبت‌ها ماه‌ها بحث شده و به سناریوهایی که به کارهای نمایشی رسیده است. این کار بیشتر زاویه مردمی دارد و انشالا بهانه‌ای شود که در صداوسیما هم پخش شود.

سپس مجموعه‌ای کلیپ با شعار هر تولد جان تازه‌ای برای جهان پخش شد.

مهرداد تنها تهیه‌کننده تیزرهای جوانی جمعیت عنوان کرد: این کار را سرمایه‌اش را نظام پرداخت کرده و حیف است که در آرشیو باقی بماند. این کار مصطفی محمدی است که خیلی کارهایشان برند سازمان صداوسیما است، بهترین کارگردان‌های گروه تیزر با آخرین تجهیزات آن را آماده کردند و هر کار قابلیت سریال و فیلم را دارد. امیدوارم این کارها نسل سالم مهدوی را پرورش دهد.

سپس محبی تبار نیز در صحبت‌هایی گفت: خانواده‌های ما سرمایه ما هستند که در خیلی جاهای دنیا چنین چیزی را نمی‌بینیم، الحمدالله ما هنوز این نعمت را داریم و باید حمایت از هنرمندانی کنیم که با دلسوزی قدر گوهرگرانبهای خانواده را بدانند و تقویتش کنند. شعار این برنامه‌ها واقعاً زیبا است که در احادیث، اسلام و دیگر ادیان هم همین را نشان می‌دهد. واقعاً هر تولد ناظر بر زندگی است، هر مجموعه و فردی کوچک‌ترین کاری در حفظ چهره زیبای جمعیت می‌تواند بکند، ستاد ملی جمعیت را از آن خود می‌تواند بداند.

وی افزود: از شهردار تهران قول گرفتیم که تیزرهای جمعیت به زودی در سطح شهر منتشر کند.

سپس میثم نیلی هم درباره تبلیغات در سالن‌های سینما گفت: ارزش کار بالذات و با دیده شدن بهتر می‌شود و در این زمینه هم می‌تواند اثرگذار افتد. در ادامه لوح تقدیری از سوی شکیبا محبی تبار به مهرداد تنها و گروهش اعطا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین پاسداشت تولید ۳۰ اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت برگزار شد
  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها