Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@23:21:20 GMT

روستاهای محروم با گام سپاه آباد میشوند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۱۵۹۲

روستاهای محروم با گام سپاه آباد میشوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در نشستی صمیمی با اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل خواستار هرچه بیشتر رسانه ای شدن فعالیت های این قرارگاه شد.

در این نشست که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان نواحی مشگین شهر، خلخال، گرمی و همچنین روحانیون مستقر روستاهای هدف قرارگاه برگزار شد، حسین میراضی، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان، گزارشی از اهداف و فعالیت های این قرارگاه ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه امام جمعه اردبیل ضمن قدردانی از فعالیت های سپاه در کشور افزود: سپاه در زمینه های مختلف با حرکتی جهادی و مردمی اقدام به محرومیت زدایی مناطق محروم کرده که این از ارزش والایی برخوردار است.

آیت الله سید حسن عاملی با مقدس شمردن کار این قرارگاه متذکر شد: رمز پیشرفت هر کشور فرهنگ آن کشور بوده و برای پیشرفت در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد، باید مشکلات فرهنگی رفع شود.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان با اشاره به اینکه فعالیت های قرارگاه مخصوصا در حوزه فرهنگی باید الگو باشد گفت: خیلی از مردم آرزوی خدمت به مناطق محروم را دارند که باید از آن افراد به کارگیری کرد.

این جلسه با تجلیل از اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل و روحانیون مستقر در روستاهای هدف به پایان رسید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت امروز ششم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از طرح راه‌آهن دورود به خرم‌آباد، این طرح را یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین طرح‌های استان دانست و گفت: برای تامین منابع آن تاکنون از طریق سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت اقداماتی انجام شده است. 

وی افزود: قرارداد ساخت این طرح سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز شد، اما در پیچ و خم کمبود اعتبار باقی ماند.

به گفته استاندار تا سال ۹۷ طرح راه آهن دورود به خرم آباد ۳۸ درصد و سال گذشته ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آقای شفقت به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و گفت: خواسته مردم استان تسریع در روند ساخت آن است که از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از طرح را داریم.

وی افزود: برای تامین اعتبار و ادامه اجرای این طرح، مراوداتی بین قرارگاه خاتم الانبیا و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده که می‌تواند به مرور از این منابع استفاده کند که این مهم در حال پیگیری است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه حجم اعتبار طرح بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تامین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

علیرضا شفقت رقم مطالبات قرارگاه خاتم از طرح راه‌آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر