Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی فر، مدیر کل تعاون و پشتیبانی بر افزایش نظارت و ارزیابی از عملکرد پایگاه ها و مراکز ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 97 تاکید کرد.

ایران آنلاین / کریمی فر از رزرو پذیرش فرهنگیان در ستادهای اسکان نوروزی سخن گفت و اظهار کرد: رزرو اسکان نوروزی فرهنگیان از چهارم اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 23 همین ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: فرهنگیان متقاضی می توانند با مراجعه به سامانه eskan.medu.ir برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

کریمی فر 28 اسفند ماه را زمان مراجعه حضوری فرهنگیان به 709 پایگاه اسکان نوروزی جهت پذیرش مسافران و بهره مندی از خدمات ستادهای مذکور عنوان نمود و اظهار داشت 25 هزار نفر عوامل اجرایی طرح اسکان آماده پذیرش فرهنگیان محترم درقالب یکصد هزار کلاس درس هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: تاکنون 66 هزار نفر در قالب 18 هزار و 333 خانوار اقدام به رزرو مکان مورد نظر خود در مراکز اسکان  نموده اند.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی، استان های هرمزگان، اصفهان و فارس را به ترتیب پیشتاز در رزرو اسکان نوروز 97 معرفی و خاطر نشان کرد: آمار رزرو در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به کیفیت بخشی مراکز اسکان فرهنگیان، تلاش برای ارائه خدمات ارزنده به این قشر عظیم را لازم و ضروری خواند و گفت: بازرسان ستاد اسکان بر روند عملکرد این مراکز نظارت دائم خواهند داشت.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تقویت نظارت و ارزیابی عملکرد ستادها، پایگاه ها و مراکز اسکان نوروزی استان ها را از اهم برنامه های ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان برشمرد و گفت: در این خصوص با همکاری اداره کل ارزیابی عملکرد، شاخص های مورد نظر تدوین و آماده ارسال به استان ها است.

کریمی فر برپایی نمایشگاه های بومی، سنتی و سفره های هفت سین در جوار پایگاه های اسکان را فعالیتی مثبت در راستای معرفی فرهنگ و سنن محلی هر استان با رویکرد معرفی جاذبه های گردشگری  به مسافران نوروزی ذکر کرد.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت  آموزش و پرورش در پایان، دوازدهم فروردین سال 1397 را زمان اتمام اسکان مسافران نوروزی در پایگاه های مربوطه اعلام کرد./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: به‌منظور دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات شهرداری تهران ، از ابتدای مدیریت جدید شهری تاکنون اجرای بیش از ۸۰ درصد از الزامات قانونی  در حوزه شفافیت، مدیریت تعارض منافع و مبارزه با فساد را در پایگاه اینترنتی شفافیت شهرداری تهران منتشر کرده است.

محمدعلی الفت‌پور افزود: اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی نیز بخش جدیدی را به خود اختصاص داده که در حال حاضر فهرست قرارداد‌های اجاره و بهره‌برداری املاک سازمان بازنشستگی به اطلاعات این بخش اضافه شده و در ادامه پیگیری ارتقای شفافیت، موارد مربوط به دیگر مراکز انتفاعی شهرداری تهران نیز گردآوری و منتشر خواهد شد.

پایگاه اینترنتی شفافیت شهرداری تهران از سال ۱۳۹۷ در نشانی https://shafaf.tehran.ir در دسترس شهروندان قرار گرفته و دسترسی و گزارش‌گیری از اطلاعات بارگذاری شده در این وبگاه برای همه کاربران آزاد است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری