Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@09:32:17 GMT

شکایت یک هنرپیشه از ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۱۶۴۵

شکایت یک هنرپیشه از ترامپ

تارنمای شبکه تلویزیونی سی ان ان خبر داد که یک هنرپیشه فیلم های هرزه نگاری از رئیس جمهوری آمریکا شکایت کرد که هرگز پیمان نامه عدم افشای روابط فیمابین را امضا نکرده است.

ایران آنلاین /وکیل استفانی کلیفورد در شکایتی که دیشب به وقت محلی توییت کرد مدعی شد که مایکل کوهن وکیل ترامپ پیمان نامه عدم افشا را از طرف ترامپ امضا کرده و در نتیجه این قرارداد اکنون باطل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرپیشه فیلم های هرزه نگاری گفت که چندین سال پیش از آنکه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود با وی در ارتباط بوده است. وکیل وی مدعی است که پس از آنکه در دوران تبلیغات انتخابات 2016 چندین زن مدعی رابطه با نامزد جمهوریخواهان شدند، وکیل ترامپ مداخله کرد تا مانع از افشاگری کلیفورد شود.
به گفته وکیل کلیفورد، وکیل ترامپ در روزهای اخیر نیز قصد ساکت نگاه داشتن موکلش را داشته است.
سی ان ان پیشتر خبر داده بود که وکیل شخصی رئیس جمهوری آمریکا پرداخت 130 هزار دلار حق السکوت به یکی از هنرپیشگان فیلم های مستهجن را تقبل کرد و سازمان ترامپ و ستاد انتخاباتی وی در این تراکنش دخیل نبوده و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم آن را بازپرداخت ننمودند. وی اکنون مدعی است که ترامپ از بازپرداخت این مبلغ به وی خودداری می نماید.
چندی پیش روزنامه وال استریت ژورنال خبر داده بود که ترامپ اندکی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، 130 هزار دلار حق السکوت به کلیفورد پرداخت کرد تا رابطه 10 سال پیش این دو فاش نشود.  / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت