Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@18:13:48 GMT

توصیه های امنیتی و بهداشتی در تعطیلات نوروزی

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۱۸۸۱

توصیه های امنیتی و بهداشتی در تعطیلات نوروزی

جوین_ فرمانده انتظامی شهرستان جوین گفت: خانواده ها از فرزندان خود برای پیشگیری حوادث احتمالی چهارشنبه سوری مراقبت کنند.

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جوین در آستانه سال نو گفت: در ایام تعطیلات باید کسانی که به مسافرت می روند، حفاظ های لازم را در منازل خودبکار گیرند.  

مهدی غلام زاده خاطر نشان کرد:  پیشرفت تکنولوژی امروزی مانند دوربین های مدار بسته کمک بزرگی به نیروهای نظامی وانتظامی در کشف جرایم می کند، پس خانواده ها قبل از مسافرت نسبت به نصب دوربین های مدار بسته در منازل خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی تمهیدات لازم را برای ایام نوروز تدارک دیده و جای هیچ گونه نگرانی نیست، البته خانواده ها باید در پایان سال مواظب فرزندان خودشان برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه سوری باشند.  

غلام زاده تاکید کرد: در طول تعطیلات نوروزی هر گونه جا به جایی اساس منازل ممنوع است و اگر افرادی به ناچار قصد اسباب کشی داشته باشند، باید قبلا از نیروی انتظامی شهرستان جوین مجوز دریافت کنند.  

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جوین نیز به اصناف وبازاریان توصیه کرد: رعایت نکات بهداشتی برای سلامت جامعه از دغدغه های بهداشت ودرمان است.  

 محمدرضا قزلقارشی تاکید کرد: بازرسان بهداشت و درمان به طور شبانه روزی به بازرسی و سر کشی از از اماکن بازاری و تولیدی ادامه خواهند داد.  

وی گفت: در عین حال مردم هم باید از خرید فله ای وتاریخ گذشته اجناس خودداری کرده و مراتب تخلف را به بازرسان بهداشت و درمان گزارش کنند.  

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوین اعلام کرد: طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه وتوزیع فراورده های خام دامی، مرغ، ماهی، رستوران ها، کبابی ها، قصابی ها و جگرکی ها از بیستم اسفند ۹۶ تا پانزدهم فروردین ۹۷ توسط دامپزشکی به اجرا در می آید.  

دکتر محمدزاده اظهار داشت: از عموم مردم در خواست می شود، در صورت رویت کشتاردام به صورت غیر مجازمراتب را به دامپزشکی شهرستان جوین گزارش کنند.  

وی یادآور شد: کشیک دامپزشکی در طول تعطیلات نوروزی به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد تخلف مشاهده شده در فروشگاه زنجیره‌ای آبادان، مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده و برخورد با آن با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: در این بازدید فروشگاه یادشده به علت رعایت نشدن موازین بهداشتی پلمب شد.

وی نسبت به برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند تاکید و بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گیرند یا اینکه به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 6089919

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد