Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس بیشترین امتیاز را در بین تیم های ایرانی کسب کرد اما آبی ها باتوجه به بازی های خارج از خانه و کسب امتیازات مناسب، بهترین تیم هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین بازی دور رفت لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب با تساوی استقلال و العین به پایان رسید و این در حالی بود که داور مالزیایی اشتباهاتی مسلم در این مسابقه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با این تساوی ۵ امتیازی شد و بالاتر از العین و الریان در رده نخست گروه D قرار گرفت. این صدرنشینی در حالی رقم خورده که استقلال در سخت ترین گروه قرار دارد و همچنین تاکنون بازی داخل خانه انجام نداده است.

در گروه اول این رقابت ها، تراکتورسازی با تنها ۱ امتیاز در قعر جدول حضور دارد و برای صعود، به امتیازات دور برگشت مسابقات دل بسته است. تبریزی ها این امتیاز را هم در بازی آخر مقابل الجزیره به دست آوردند و مقابل الغرافه و الاهلی شکست خوردند.

شاگردان امیر قلعه نویی در گروه دوم ۶ امتیاز کسب کرده اند و باوجود ثبت میانگین ۲ امتیازی در هر مسابقه، پایین تر از الدوحیل در رده دوم هستند. ذوبی ها لوکوموتیو و الوحده را بردند و در دیدار با الدوحیل علی رغم پیش افتادن از حریف، بازی را واگذار کردند.

اما پرامتیازترین نماینده ایران در گروه سوم است. شاگردان برانکو ایوانکوویچ با ۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه C هستند. سرخپوشان پایتخت نسف قارشی را با ۳ گل و الوصل را با ۲ گل مغلوب کردند و همچون ذوب آهن، شکستی سه گله برابر نماینده قطر را تجربه کردند تا اکنون به دلیل یک تفاضل بیشتر نسبت به ذوب آهن، بهترین تیم ایرانی لقب بگیرند.

هر ۴ نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را دارند و می توانند سرنوشت بهتری را برای خود رقم بزنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران

به گزارش "ورزش سه"، رئیس شبکه سه سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران نیز بوده، در اقدامی جالب برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاس ورزش سه نیز دور نماند و تصویرش در حالی که ماسکی هم بر صورت داشت و عینک خود را جابجا می‌کرد، به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی البته تمایلی به انجام مصاحبه از خود نشان نداد و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران