Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر کرامت الله ترابی ، جراح در بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی بیمارستان شهید مطهری در گفتگو با برنامه «یک نکته یک متخصص» شبکه رادیویی سلامت با بیان مطلب فوق افزود: یکی از موارد سوختگی، سوختگی با مواد مذاب است. به این صورت که کارگر پایش لیز خورده و در دیگ مواد مذاب افتاده است .
وی ادامه داد: اصلا توجیه پذیر نیست ظرف مواد مذاب جایی باشد که فرد در داخلش بیفتد یا از روی تخته ای رفت و آمد کند که روی دیگ مذاب قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جراح در بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی بیمارستان شهید مطهری در ادامه تصریح کرد: از مدیران این کارخانه ها خواهشمندیم که برای ظرف های با درجه حرارت بالا محافظ بگذارند و اصول ایمنی را رعایت کنند.
ترابی در پایان اظهارداشت: این حرارت می تواند به کل، کارگر را نابود کند. امید است که با رعایت اصول ایمنی، دچار این دست مشکلات نشویم.

701

مواد مذاب سوختگی دکتر کرامت الله ترابی جراح بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی بیمارستان شهید مطهری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج جوان قربانی پیدا کردن پزشک شدند! کودک یک ساله یتیم شد

دیروز یک زن و شوهر شهرستانی درون خودروی خود بر اثر گاز گرفتگی فوت کرده‌اند. این حادثه مقابل یکی از بیمارستان‌های معروف تهران اتفاق افتاده است.

به گزارش فارس، این زوج برای پیگیری روند درمانی کودک یک‌ساله‌شان به تهران آمده بودند، اما بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسید کربن جان خود را ازدست دادند. چرا که آنان برای در امان‌ماندن از سرما، از گاز پیک‌نیک استفاده کرده‌اند. آراد، کودک یک‌سالۀ این خانواده، همچنان در بیمارستان بستری است.

گرچه این سال‌ها همراه‌سرا‌های رایگان در نزدیکی بیمارستان‌ها احداث شده، اما ظرفیت پایین این مراکز، خانواده‌ها را به‌سمت چادرخوابی و خوابیدن درون خودرو سوق می‌دهد. کارشناسان معتقدند که با تداوم سفر‌های درمانی، تاسیس همراه‌سرا فقط یک مُسکِّن به حساب می‌آید.

چرا که کمبود پزشک متخصص در شهرستان‌ها و نبود دسترسی عادلانه به خدمات پزشکی در شهرستان‌ها، روز به روز بر میزان سفر‌های درمانی خواهد افزود. بیگی نمایندۀ قزوین گفته اگر تعداد متخصص‌ها افزایش یابد همان خدمات درمانی به‌صورت ارزان تر، در دسترس‌تر و با عدالت بیشتری به مردم در کشور ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵ درصدی مراجعه بیماران به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز
  • اردن: گرسنه نگه داشتن کودکان غزه جنایت علیه بشریت است
  • هشدار سیلاب در استان بوشهر/ مسافران و هم‌استانی‌ها مراقب باشند
  • انفجار کپسول گاز در گچساران دونفر را راهی بیمارستان کرد
  • برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ارگونومی در محیط کار در مهریز
  • دستمزد ۱۴۰۳ چه تغییری می‌کند؟
  • فوران آتشفشان ایسلند؛ نزدیک شدن گدازه‌ها به شهر گرینداویک
  • چهارمین فوران آتشفشانی در ایسلند و اعلام وضعیت اضطراری
  • زوج جوان قربانی پیدا کردن پزشک شدند! کودک یک ساله یتیم شد
  • فوت زوج جوان به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان؛ کودک یک ساله یتیم شد