Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@17:13:13 GMT

دو بازیگر معروف هم نتوانست فروش فیلم را بالا ببرد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۲۱۶۲

دو بازیگر معروف هم نتوانست فروش فیلم را بالا ببرد +عکس

رکنا: فیلم سینمایی پست آخرین ساخته استیون اسپیلبرگ با فروش جهانی 149 میلیون دلاری در رتبه 55 پرفروش ترین فیلم های سینما در سال 2017/2018 قرار داشته و این اتفاق برای اسپیلبرگ به نوعی شکست محسوب می شود.

مریل استریپ و تام هنکس برای بازی در فیلم پست به کارگردانی اسپیلبرگ دو شانس اصلی کسب اسکار بازیگر Actor در مراسم اسکار 2018 محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم درباره یک کارمند روزنامه واشنگتن پست و سردبیر بخش سوانح رانندگی است که قصد دارند تا اسنادی را از پنتاگون افشا نمایند اما...

این فیلم درمورد سیاست‌های امریکا بوده و به افشای اسناد و اطلاعات پنتاگون می‌پردازد. البته نام "اسناد پنتاگون" نامی است که رسانه‌ها به این فیلم داده‌اند و به تازگی نام "برگه‌ها" برای این فیلم انتخاب شده است.

این فیلم از 22 دسامبر توسط استودیوی "فاکس قرن بیستم" به صورت محدود اکران شده و یک هفته بعد از جوایز گلدن گلوب، از 12 ژانویه 2018 در سینماهای سراسر دنیا روی پرده رفته است.

تام هنکس در نقش بن بردلی سردبیر روزنامه "واشنگتن پست" ظاهر خواهد شد و مریل استریپ هم بازی در نقش "کاترین گراهام" مدیر مسئول مصمم و پیگیر این نشریه امریکایی مقابل دوربین می‌رود.

داستان این فیلم ماجرای انتشار اسناد محرمانه‌ای است که ارتباط مستقیم با نقش امریکا در جنگ ویتنام دارد. همین مقوله یکی از شانسهایی است که اسپیلبرگ برای دریافت اسکار دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد

پرسپولیس برابر سپاهان و استقلال برابر تراکتور، بازیهای هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر را در حالی برگزار می کنند که احتمالات متفاوتی برای تغییرات جدول لیگ وجود دارد.

به گزارش طرفداری، بر اساس گزینه های موجود جدول رده بندی لیگ برتر، پرسپولیس 33.3  و استقلال 66.6 درصد شانس صدرنشینی در پایان مسابقات این هفته دارند. شانس استقلال برای تداوم صدرنشینی 2 برابر شانس پرسپولیس برای قرار گرفتن در صدر جدول است.

اگر پرسپولیس و استقلال هر دو برنده شوند: استقلال 56 و پرسپولیس 55 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس مساوی کند: استقلال 56 و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببرد و پرسپولیس بازنده شود: استقلال 56 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 54 امتیازی می شوند. اگر استقلال و پرسپولیس هر دو مساوی کنند: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال مساوی کند و پرسپولیس ببازد: استقلال 54 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس ببرد: پرسپولیس 55 امتیازی و استقلال 53 امتیازی می شوند. اگر استقلال ببازد و پرسپولیس مساوی کند: پرسپولیس و استقلال 53 امتیازی می شوند (پرسپولیس با تفاضل گل بالاتر قرار می گیرد). اگر استقلال و پرسپولیس هر دو بازنده شوند: استقلال 53 امتیازی و پرسپولیس 52 امتیازی می مانند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه