Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@09:23:00 GMT

راديو بهاران راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۲۲۴۶

راديو بهاران راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با نزدیک شدن بهار ۹۷، آیین راه اندازی رادیو بهاران صبح امروز ۱۶ اسفند ماه، با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی و مدیران شبکه های رادیویی در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

حمید شاه آبادی در ابتدای این برنامه گفت: یک بار دیگر رادیو بهاران در صدای جمهوری اسلامی ایران آغاز به فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندیشه امام در دوران دفاع مقدس اندیشه ماندگاری است و واقعیت این است که خیلی ها به دنبال این بودند که بعد از پایان جنگ، اندیشه امام راحل را به اتمام برسانند. آن کسانی که تلاش کردند فرهنگ دفاع مقدس را زنده نگه دارند، پشتوانه شان یک عقبه فکری با عنوان استکبار ستیزی است و امام راحل برای ما این اندیشه و تفکر را به یادگار گذاشت.

وی بیان کرد:  دست کسانی که فرهنگ بازدید از مناطق جنگ را ایجاد کردند و لشکر راهیان نور را به عنوان سفیران کشور راه اندازی کردند؛ به گرمی می فشاریم. امروز ما برای جلوگیری از تحریف و تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و استکبار ستیزی باید این جریان خروشان و ماندگار را به درستی به تصویر بکشیم و روایتگری کنیم. برای همین رادیو بهاران را با هدف نمایش همین اتفاقات و برنامه های راهیان نور تأسیس کردیم.

معاون صدای جمهوری اسلامی ایران افزود: چیزی که امروز ما از آن به عنوان سرمایه بزرگ یاد می کنیم و از آن برای مدیریت افکار عمومی بهره برداری می کنیم، کاروان راهیان نور است. این جریان و حرکت اقدامی تاثیرگذار بود که افراد بسیاری با رویداد هشت سال دفاع مقدس همذات‌پنداری کردند. خوشحالم که در دو سال گذشته رادیو بهاران فعالیت کرد و امسال هم راه اندازی شد. ما موظف هستیم به عنوان رسانه تمام رخدادهای مناطق عملیاتی را برای مخاطبان اطلاع رسانی کنیم.

گفتنی است؛ رادیو بهاران به مناسبت فرارسیدن نوروز و آغاز سفر‌های راهیان نور، روی موج ۹۵:۵ مگاهرتز راه اندازی شد. انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به سفر کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس با هدف حفظ و پاسداری از ارزش‌های فرهنگی و معنوی، از اهداف اصلی راه اندازی این رادیو است.

رادیو بهاران علاوه بر دریافت روی موج اف ام ردیف ۹۵:۵، در اهواز روی موج FM ردیف‌های ۹۹:۵ و ۹۹:۲ و در آبادان و خرمشهر بر روی موج FM ردیف ۹۳:۸ قابل دریافت است.

پخش رادیو بهاران تا پانزدهم فروردین به صورت ۲۴ ساعته ادامه خواهد داشت.

 

ادامه دارد/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا نصیحت کن دوشنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن سالروز بسیج کارگران و کارخانجات با اشاره به مهم‌ترین اهداف این سازمان گفت: تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما، پیگیری مطالبات کارگران، تامین امنیت شغلی کارگران و پیگیری مشکلات و موانع تولید کارگاه‌های تولیدی از اهداف اصلی سازمان بسیج کارگری و کارخانجات محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با بیان اینکه شهید شاخص این سازمان در سال ۱۴۰۳ شهید اسدالله ابراهیمی معرفی شد اذعان کرد: برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه، برگزاری اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت، برنامه‌های بصیرتی و تبیینی، گردهمایی‌های جهاد تبیین و مسابقات فرهنگی و ورزشی برخی از اقدامات شاخص این سازمان در هفته کار کارگر است.

وی در ادامه با اشاره به برخی دیگر از اقدامات شاخص این سازمان در هفته کار و کارگر تصریح کرد: اعزام پیش از ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم در جهت محرومیت زدایی و توزیع پیش از ۳۱۳ بسته معیشتی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج برخی دیگر از اقدامات این سازمان در هفته کار و کارگر محسوب می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان رسیدگی مسئولان به حل مشکلات معیشتی و تامین امنیت شغلی کارگران را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: توزیع بیش از ۶هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری ۶۰ نشست تبیینی و بصیرتی در حوزه‌های مقاومت بسیج کارگری، برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه کارگران، اعزام بیش از هزار و ۵۰۰ کارگر به اردوی راهیان نور جنوب، اعزام پیش از ۵۰۰ کارگر به اردوی راهیان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، اعزام کارگران به مشهد مقدس، تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم برای خدمات رسانی به نیازمندان، برگزاری کارگاه پیشگیری از مصرف مواد مخدر، کشت نهال در کارخانجات استان بوشهر و دیدار از خانواده‌های شهدای کارگری برخی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در سال ۱۴۰۲ است.

کد خبر 6092576

دیگر خبرها

  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور