Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ارزش این املاک به یک هزار و ۲۴۹ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال می رسد که در ۱۷۷ مورد مزایده سراسری، استانی، مذاکره و اقاله تعیین تکلیف شد.
 
همچنین طی مدت مذکور تعیین تکلیف تعداد نه مورد از املاک ملکی و سرقفلی بانک نیز به ارزش ۱۲۸ میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از اموال بانک به فروش رفته که این موضوع در نظام بانکداری کشور چشمگیر و بی نظیر است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون کاهش مدت سربازی تا شهریور اجرایی می‌شود

ابوالفضل ابوترابی، با اشاره به موافقت شورای نگهبان با مصوبه کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب، اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس در ماده ۱۰۲ برنامه ۵ ساله هفتم که به تایید شورای نگهبان رسید، ستاد کل نیروهای مسلح در طول اجرای برنامه هفتم توسعه، نسبت به کاهش خدمت سربازی به میانگین ۱۴ ماه (با احتساب مدت آموزشی و نیز از طریق جایگزینی با سایر عضویت‌ها) و تعیین تکلیف مشمولان غایب، اقدام می‌کند.

وی به کاهش مدت سربازی به ۱۴ ماه طبق این قانون خبر داد و گفت: مدت خدمت سربازی حداکثر ۱۴ ماه است که بسته به چهار نوع منطقه آب و هوایی متغیر است و در شرایط بد آب و هوایی در مناطق مرزی مدت خدمت سربازی به ۹ ماه با آموزشی کاهش یافته است.

نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه طرح مذکور باید حداکثر تا شهریور اجرایی شود، گفت: آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح باید تدوین شود تا در نیمه اول سال جاری (۱۴۰۳) اجرایی شود.

ابوترابی در توضیح بخش دیگری از این قانون، گفت: این مصوبه به تعیین تکلیف مشمولان غایب توسط ستاد کل نیروهای مسلح و نیز دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های معتبر خارجی، تاکید کرده است؛ همچنین طبق این مصوبه مشمولان بالای ۳۵ سالِ دارای ۲ فرزند یا بیشتر، از خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند
  • افزایش حدود ۱۰۰ درصدی بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی/ چرا خالص دارایی‌های خارجی بازارساز کاهش یافت؟
  • نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • تامین مالی ساخت ۸۵۳۷ واحد نهضت ملی مسکن در بانک مسکن خراسان جنوبی
  • اعلام زمان اجرای قانون کاهش مدت سربازی
  • دوره سربازی از شهریور ماه کوتاه می‌ شود
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف شد
  • قانون کاهش مدت سربازی تا شهریور اجرایی می‌شود
  • شهرداری املاکی به ارزش ۲۵ هزار میلیارد تومان را پس گرفت
  • زمان اجرایی شدن قانون کاهش مدت سربازی