Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حسین اسماعیلی از اعضای هیأت علمی مجرب و با سابقه که نزدیک به 20 سال در گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد مشغول خدمت به دانشجویان و سفیدپوشان آینده کشورمان است اکنون برگ زرینی دیگر به افتخارات خود برای جامعه دانشگاهی افزود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رفرنس پرستاری داخلی جراحی برونر و سودارث از سوی شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت منبع اصلی درس پرستاری سالمندان، جمعا به ارزش ۱۲ واحد درسی برای دانشجویان پرستاری تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویراست ۱۴ این رفرنس در سال ۲۰۱۸ و در ۱۷ فصل تالیف شده است و هر فصل با عنوان سرفصل آن بعنوان یک کتاب جداگانه ترجمه و چاپ شده است.

جلد ۲ این کتاب با عنوان مفاهیم بیوفیزیکی و روانی اجتماعی از سوی دکتر حسین اسمعیلی عضو هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و همکاری دکتر ژیلا عابد سعیدی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ترجمه و از سوی نشر جامعه نگر به تیراژ ۳۰۰۰ جلد و بصورت تمام رنگی چاپ و در اختیار دانشجویان پرستاری سراسر کشور قرار گرفته است.

این مترجمین همین جلد را در ویراست ۱۳ سال ۲۰۱۴ و با مجوز رسمی از شرکت لیپنکات (ناشر تکست بوک انگلیسی این کتاب) ترجمه کرده و از طریق نشر جامعه نگر در اختیار دانشجویان پرستاری، اساتید و پرستاران سراسر کشور قرار دادند.

این رفرنس، منبع اصلی درس پرستاری داخلی جراحی برای آزمون کارشناسی ارشد در زیر مجموعه پرستاری محسوب میشود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تلخ خودکشی خانم دکتر؛ وزارت بهداشت اصلا به ایشان کمک نکـرد!

علی سلحشور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی ایران در پی درگذشت دکتر پرستو بخشی متخصص بیماری‌های قلب و عروق در بیمارستان نورآباد دلفان در مطلبی با عنوان “این حجم از افسردگی میان جوان پزشکان بی‌سابقه است! ” در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: خانم دکتر بخشی پس از دو ترومای بزرگ (از دست دادن پدر و مادر) و با یک سال تاخیر طرح خود را آغاز کردند. وزارت بهداشت کمکی به جابجایی محل طرح ایشان نکردند (ایشان در لیست سیاه وزارتخانه بودند).

به گزارش یک تن از اساتید داخلی (گوارش) بیمارستان رحیمی خرم‌آباد هم نهایت بی‌انصافی، توهین و تحقیر را در حق ایشان انجام دادند. حقوق ایشان و متخصص دیگر قلب طرحی را نصف پرداخت کردند! به دلیل اینکه مسوول آموزش بیمارستان رحیمی نامه‌ای به ریاست بیمارستان نوشته بودند و در آخر این اتفاق ناگوار و فاجعه رخ می‌دهد.

به گزارش فانا، محمدرضا اسدی عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ گفت: شاید تنها با پیگیری علل خودکشی مرحوم خانم دکتر پرستو بخشی بتوان جلوی دومینوی فاجعه‌بار خودکشی پزشکان و دستیاران که با بی‌توجهی یا سوءمدیریت برخی مسوولان، نظام سلامت کشور را با تهدید جدی مواجه کرده، گرفت تا مانع خودکشی بعدی شد. قطعا عوامل انسانی دخیل در این امر قابل شناسایی و مجازات هستند

علاالدین شیخی، رئیس هیات مدیره نظام پزشکی خرم‌آباد: با جدیت در حال پیگیری موضوع هستیم و نظام پزشکی دفاع از حقوق پزشکان به خصوص پزشکان جوان را از اولویت‌ها کاری خود می‌داند

بلافاصله پس از این اتفاق، مکاتبات لازم با رئیس کل نظام پزشکی کشور صورت گرفته و درخواست جلسه فوری با حضور مسوولان وزارت بهداشت و سایر مقام‌های اجرایی (مجلس و دولت) در کنار استفاده از ظرفیت انجمن متخصصین روانپزشکی ایران داده شد. اتفاقات اینچنینی نیازمند واکاوی و بررسی‌های تخصصی است و امیدواریم هرچه زودتر این بررسی‌ها انجام شود تا دیگر شاهد چنین اخبار ناگواری نباشیم.

دیگر خبرها

  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • 1403؛سالی پر چالش برای پرستاری کشور
  • ماجرای تلخ خودکشی خانم دکتر؛ وزارت بهداشت اصلا به ایشان کمک نکـرد!