Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:53:46 GMT

امره چان: دوست نداریم مرحله بعد به تیم انگلیسی بخوریم

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۲۶۶۴

امره چان: دوست نداریم مرحله بعد به تیم انگلیسی بخوریم

هافبک آلمانی لیورپول می‌گوید دوست ندارد تیمش در مرحله بعد با یک تیم انگلیسی روبرو شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، لیورپول توانست با برتری برابر پورتو در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. در حالی که انتظار می‌رود تیم‌های انگلیسی زیادی در مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا باشند، امره چان دوست دارد لیورپول با تیم‌های غیر انگلیسی در این مرحله روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امره چان درباره صعود لیورپول به مرحله بعد لیگ قهرمانان و در پاسخ به این سوال که دوست دارد تیمش با چه تیمی شود گفت:‌ انگیزه‌های زیادی داشتیم که به مرحله بعد لیگ قهرمانان راه یابیم و خوشبختانه موفق به این کار هم شدیم. لیگ قهرمانان انگیزه زیادی به ما می‌دهد تا با قدرت کارمان را پیش ببریم. خوب بودیم و همین که توانستیم به مرحله بعد راه یابیم نشان می‌دهد که آماده بودیم و به هدفمان رسیدیم. برای مرحله بعد هم برایم مهم نیست که با چه تیمی روبرو شویم ولی ترجیح من این است که با تیمی از انگلیس برخورد نکنیم.

برتری لیورپول برابر پورتو باعث شد تا این تیم برای اولین بار از فصل ۰۹-۲۰۰۸ راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شود. در قرعه کشی مرحله بعد لیگ قهرمانان نیز هر تیمی می‌تواند به تیم دیگری بخورد و تیم‌ها از یک کشور ملاحظه‌ای برای برخورد نکردن در این مرحله ندارند.

غیر از لیورپول و رئال مادرید، شش تیم دیگر باید تا هفته آینده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یابند تا بعد از قرعه کشی، بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود که این بازی‌ها اواسط فروردین ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد

به گزارش ورزش سه، در هفته‌های اخیر اخبار مختلفی پیرامون جدایی ستاره‌های لیورپول، به خصوص محمد صلاح، منتشر می‌شد، اما گزارش‌های مطبوعات انگلیسی حاکی از آن است که این بازیکن صحبتی درباره ترک این باشگاه نکرده است.

به گفته گریم بیلی، روزنامه نگار انگلیسی، واتارو اندو، ستاره ژاپنی، اولین بازیکنی است که در تابستان 2024 لیورپول را ترک می‌کند. او توضیح داد: اندو به احتمال زیاد به لیگ آلمان بازخواهد گشت، اما نام باشگاهی که او به آن منتقل خواهد شد، هنوز مشخص نشده است.

اندو در تابستان گذشته با مبلغ 20 میلیون یورو از اشتوتگارت آلمان به لیورپول پیوست و حالا در شرایطی درباره جدایی او صحبت می‌شود که روزنامه تلگراف تاکید دارد مدیران لیورپول به دنبال حفظ ساختار اصلی این تیم هستند و در تابستان آینده نیز حضور قدرتمندی در نقل و انتقالات خواهند داشت.

لازم به ذکر است که یورگن کلوپ، سرمربی فعلی‌ لیورپول، پس از پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و بر اساس گزارش های مختلف، آرنه اسلات هلندی به عنوان جانشین وی منصوب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر