Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@10:34:50 GMT

مرگ پیرمرد 80 ساله زیر لاستیک های پژو 405

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۲۶۹۴

رکنا: رییس پلیس راه جهرم از مرگ عابر پیاده در پی برخورد با خودروی پژو ۴۰۵ در محور جهرم - شیراز خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرگرد مظفر احمدی گفت: حوالی ساعت ۶ صبح امروز (چهارشنبه) یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال حرکت در کیلومتر ۱۰ جاده جهرم - شیراز بود که با یک عابر پیاده ۸۰ ساله برخورد کرد

رییس پلیس Police راه جهرم با اشاره به حضور ماموران پلیس در محل حادثه Incident افزود: در پی این حادثه،متاسفانه عابر پیاده به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد احمدی علت این حادثه را عدم توجه راننده خودرو به جلو اعلام کرد و به رانندگان هشدار داد که هنگام رانندگی حتما به مسیر مقابل توجه کرده و عابران پیاده نیز در محل‌های امن توقف کرده و از ایستادن در حاشیه جاده ها و نقاط کور معابر خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه گفت: پس از ساعت‌ها جست‌‍وجو، جسد فرد گم شده پیدا و به مکان امن منتقل و تحویل عوامل قضایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۹:۰۰ روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گم‌شدن فردی در ارتفاعات روستای سنگ‌سفید شهرستان دالاهو، بلافاصله تیم عملیاتی شعبه دالاهو به منطقه اعزام شد.

وی افزود: پس از ساعت‌ها جست‌وجو، فرد گم شده که فوت شده بود پیدا و به مکان امن منتقل و تحویل به عوامل قضائی شد.

مسعود محنتی، فرماندار شهرستان دالاهو در خصوص جزئیات فوت این فرد ۷۰ ساله، تصریح کرد: پس از ساعت‌ها تلاش بی‌وقفه و جست‌وجو در منطقه، پیکر بی‌جان فرد مفقودشده که دچار بیماری قلبی بود در دامنه ارتفاعات ناحیه صنعتی شهرستان دالاهو کشف شد که با توجه به بیماری قلبی، شواهد و قرائن از مرگ شخص متوفی به دلیل ایست قلبی حکایت داشته است و در نهایت توسط نیروهای جمعیت هلال‌احمر تحویل پزشکی قانونی شد.

کد خبر 746958

دیگر خبرها

  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان