Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@15:42:29 GMT

بازیگر برنده تونی در تصادف اتومبیل مجروح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۳۳۱۳

بازیگر برنده تونی در تصادف اتومبیل مجروح شد

رکنا: روتی آن مایلز بازیگر برنده جایزه تونی در اثر تصادف با اتومبیل مجروح شد و دختر کوچکش را در این تصادف از دست داد.

روتی آن میلز بازیگر Actor برادوی دوشنبه پس از تصادف Crash با اتومبیل که منجر به کشته شدن دختر ۴ ساله‌اش شد، در بیمارستان بستری شده است.
وضعیت مایلز که هفت ماهه باردار هم بود، روز سه‌شنبه با ثبات اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیگر برنده تونی در تصادف اتومبیل مجروح شد
مایلز و دخترش ساعت یک بعدازظهر در حال برگشتن از برنامه‌ای که در کلیسا برگزار شد، بودند که با اتومبیلی که از کنترل خارج شد و از چراغ ‌قرمز عبور کرد تصادف کردند.
دوست مایلز که در این حادثه Incident آسیب دید نیز به بیمارستان منتقل شد و اکنون از شرایط باثباتی برخوردار است، اما فرزند پسر یک ساله این زن که در کالسکه بود نیز کشته شد. قربانی پنجم این تصادف مرد ۴۶ ساله‌ای بود که وی نیز مصدوم شد.
این افراد در حال عبور از عرض خیابان بودند که اتومبیل به آنها زد.
راننده اتومبیل خطاکار ادعا کرده از بیماری صرع رنج می‌برد و چیزی از تصادف به یاد نمی‌آورد.
یک صفحه برای حمایت از این بازیگر در اینترنت دایر شده که در یک روزی که از شروع به کار آن می‌گذرد بیش از ۷۴ هزار دلار پول برای کمک به آسیب دیدگان جمع آوری شده است.
مایلز بازیگر و خواننده ۳۴ ساله که از مادری کره‌ای متولد شده، یک جایزه تونی برای ایفای نقشش در نمایش «من و شاه» در سال ۲۰۱۵ کسب کرده است. ماه پیش او در نمایش موزیکال «شطرنج» روی صحنه رفت که با اقبال زیادی روبه رو شد. وی سال ۲۰۱۶ نیز در نمایش «آمریکایی‌ها» ظاهر شده بود.
این رویداد با ابراز همدردی جوامع تئاتری همراه شد و از وی به عنوان زنی مهربان با استعدادهای باورنکردنی یاد شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم

 

به گزارش تابناک، تازه‌داماد ۲۰ ساله‌ای که ۵ گلوله بر چانه و گونه و ۲ دستش وارد شده و با شکستگی و خردشدن دندان، فک و دست و مصدومیت شدید چشم چپ در بیمارستان بستری است.

گروه تروریستی جیش الظلم که ماهیت و وابستگی آن به رژیم منحوس صهیونیستی کاملا واضح و روشن است، اواسط فروردین امسال تلاش کرد مقرهای سپاه در راسک و چابهار را به تصرف خود درآورد که با مقاومت مدافعان امنیت طراحی آنها در همان ساعات اولیه ناکام ماند.

دیگر خبرها

  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام