Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی گفت: ما از اتاق اصناف ایران خروجی خاصی در بحث اقتصاد مقاومتی مشاهده نکرده ایم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسن پور عضو هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی گفت: به عنوان کسی که با کوچکترین و بزرگترین کسبه در ارتباط هستم می‌گویم ما از اتاق اصناف ایران خروجی خاصی در بحث اقتصاد مقاومتی مشاهده نکرده ایم، اتاق اصناف تلاش خود را کرده است، ولی این تلاش خروجی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن پور با انتقاد از راه اندازی نمایشگاه بهاره گفت: با نمایشگاه بهاره موافق نیستم بازار مکاره‌ای درست کرده اند، چرا دولت بر برپایی این نمایشگاه انقدر اصرار می‌کند، البته بخشی از آن مطالبه مردم است، اما اتاق اصناف ایران به نمایشگاه بهاره علاقه خاصی دارد، زیرا برای اتاق درآمدزایی زیادی را در پی دارد.

عضو هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی با بیان اینکه اتاق اصناف ایران حتی در شعار در بحث اقتصاد مقاومتی موفق نبوده گفت: در ماهنامه اقتصادی اتاق اصناف تهران وقتی صفحه اول را باز می‌کنیم با تبلیغ کیف و کفش برند اروپایی مواجه می‌شویم، این از بودجه کجا تامین می‌شود؟ این اقدام به چه معناست؟   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فیلم اظهارات حسن پور

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز میرزایی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۴۹۰ تن شکر خانوار در این استان در دو مرحله تأمین و توزیع شد که ۷۲ تن از آن در نمایشگاه بهاره عرضه شد.

وی افزود: همچنین شکر صنف و صنعت در چهارمحال و بختیاری در دو مرحله به میزان ۱۲۰ و ۸۰ تن، تأمین و عرضه شد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از عرضه ۲۷/۵ تن مرغ منجمد وارداتی خانوار و ۱۶ تن در نمایشگاه بهاره خبر داد و عنوان کرد: همچنین ۴۷ تن گوشت منجمد خانوار و ۶ تن بهاره تأمین و توزیع شده است.

کد خبر 6086442

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید