Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@13:37:13 GMT

تصاویر/حضور مقام معظم رهبری در منزل شهید حدادیان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۳۵۷۰

تصاویر/حضور مقام معظم رهبری در منزل شهید حدادیان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی شب گذشته ۱۵ اسفندماه در منزل شهید محمدحسین حدادیان - از شهدای اغتشاشات اخیر تهران - حضور یافتند. شهید محمدحسین حدادیان بسیجی جوانی بود که روز ۳۰ بهمن امسال در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به دست اغتشاشگران در خیابان پاسداران تهران به شهادت رسید. ناطقان:










منبع: ایسنا برچسب ها: مقام معظم رهبری ، منزل شهید حدادیان ، شهدای اغتشاشات ، عکس

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است

به گزارش خبرنگار مهر، ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت بیانیه ای صادر کرد، که متن آن به شرح زیر است:

«دوم اردیبهشت هرساله یادآور صدور فرمان پیر جماران مبنی بر تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نهادی که بیش از چهار دهه گذشته همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده است.

سپاه پاسداران که مولود مبارک انقلاب اسلامی است، مظهر عینی و مجسمی برای شعارهای ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار حرکت برای نجات مستضعفان که با تغییر معادلات بازدارندگی در جهان، جمهوری اسلامی ایران را در موقعیتی قرار داده که اطلاق یک ابرقدرت جدید در دنیای هزاره سوم به نقل مطبوعات و رسانه‌های بین المللی شده است.

مانند حمله به عین الاسد، دفاع از مرزهای غربی و شرقی کشور با هدف قراردادن دشمنان آن سوی مرزها و از همه مهم‌تر عملیات غرور آفرین «وعده صادق» سپاه را به یکی از مهمترین نیروهای نظامی دنیا با عقبه بی نظیر مردمی تبدیل کرده است، که موجب خشنودی و تحسین امت اسلامی شده است و حامی مردم مسلمان آزاده در سراسر جهان می‌باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری «امروز سپاه بزرگ‌ترین سازمان ضدّ تروریستی در همه‌ی دنیا است.» ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان ورامین، ضمن یاد و خاطره شهیدان عالی مقام سپاه پاسداران و شهدای اخیر کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، و همه پاسدارن و مردم شریف شهرستان تبریک عرض می‌نمایید.»

کد خبر 6084150

دیگر خبرها

  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی
  • ابعاد عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده است
  • تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت پرویز داودی