Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با بیان اینکه این میزان عواید و درآمدها بر اساس نیت واقفان مانند حفظ و نگهداری موقوفات، نیات مذهبی، خیریه، مساجد، نیات خیریه، اجتماعی و... هزینه شده است گفت: این اداره کل در حوزه نیات مذهبی مبلغ 41 میلیارد و 605 میلیون و 888 هزارو 858 ریال، در حوزه نیات خیریه مبلغ 13 میلیارد و 299 میلیون و 248 هزار و 259 ریال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: در حوزه نیات اجتماعی نیز مبلغ 5 میلیارد و 824 میلیون و 253 هزار و 463 ریال و در حوزه مدارس علوم دینی مبلغ 2 میلیارد و 884 میلیون و 903 هزار و 614 ریال هزینه شده است.
حجت الاسلام حیدری جناسمی برگزاری طرح مهر تحصیلی با هدف اجرای امینانه نیات واقفان با موضوع توزیع 260 بسته لوازم التحریر از محل عوائد موقوفه محمد اسماعیل رحمانی بابل و توزیع 187 بسته لوازم التحریر از محل موقوفه میرزا مهدی اشرفی در بهشهر از جمله هدیه واقفان به دانش آموزان امسال برشمرد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران توزیع بیش از 3 هزار سبد کالا در ماه مبارک رمضان، اعزام 28 مازندرانی به عتبات عالیات و 51 زائر بار اولی به حرم رضوی، اجرای نیت موقوفه علینقی کنی قائمشهر با موضوع ترخیص بیماران و هزینه دارو و درمان بیماران و تجهیز هنرستان حرفه ای به مبلغ 7 میلیارد ریال را از دیگر اجرای امینانه نیات واقفان اعلام کرد.
حجت الاسلام حیدری جناسمی خرید دستگاه بیهوشی بهمبلغ 1 میلیارد ریال برای بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) ساری با هدف اجرای نیت موقوفه تاجر ساروی امسال عنوان کرد و گفت: این موقوفه برای تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) وقف شده که در سال های گذشته خرید آمبولانس، خرید دستگاه برای نوزادان نارس، ساخت مرکز ام آر آی و ... اجرای هزینه شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رسول چراغ سحر پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کارگران در واحدهای صنعتی و صنفی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه های حمایتی دولت برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، افزایش مبلغ وام های ضروری است.

چراغ سحر تصریح کرد: مبلغ این وامها از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش داشته و بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

چرغ حر اظهار داشت: شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است و بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند، افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی دریافت کرده و از حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی نیز استفاده می کنند.

کد خبر 6094037

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲