Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید کیهانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد سال 1396 برای دو و میدانی ایران اظهار داشت: سال 96، سال طلایی دو و میدانی ایران بود و بهترین نتایج تاریخ دو و میدانی ایران در رده های نوجوانان و بزرگسالان برای کشورمان به دست آمد. در این سال میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را در بهمن ماه در تهران گرفتیم و نتایج درخشانی توسط ورزشکاران ما در این دوره از رقابت ها کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حسن تفتیان، دونده ما در مسابقات بین المللی خوش درخشید و مقام های ارزنده ای به دست آورد. در سال 97 برنامه داریم تا بهترین نتایج را مانند سال 96 در مسابقات المپیک تابستانی آسیایی رقم بزنیم و بیشترین مدال ها را در این دوره از بازی ها به نام ایران ثبت کنیم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی در خصوص حضور «جنتری بردلی»، مربی دوهای سرعت آمریکا در جزیره کیش گفت: این مربی در کلاس جهانی است و با او قرارداد امضا خواهیم کرد. مربی احسان حدادی نیز در حال تمرین با این ورزشکار است و هدفگذاری کرده اند تا در مسابقات المپیک تابستانی جاکارتا مدال کسب کنند.

604

مجید کیهانی دو و میدانی رئیس فدراسیون دو و میدانی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان