Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه فوق پیشرفته "لیزر اگزایمر" به همت بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد و ریاست بخش چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در کلینیک شهید دکتر لبافی‌نژاد نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، دکتر عین‌اللهی - رئیس بخش چشم بیمارستان دکتر لبافی‌نژاد و رئیس قطب چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اعلام این خبر افزود: دستگاه فوق پیشرفته "لیزر اگزایمر" که در کلینیک شهید دکتر لبافی نژاد وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و سازمان تامین اجتماعی نصب و راه‌اندازی شده است، اوایل تیرماه سال ۱۳۹۶ خریداری شده و آماده بهره‌برداری و ارایه خدمات به بیماران و مردم با تعرفه دولتی و مناسب‌تر از نرخ اصلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بخش چشم بیمارستان دکتر لبافی‌نژاد در ادامه در خصوص تمهیدات لازم جهت راه‌اندازی دستگاه مذکور اذعان داشت: در این راستا اقدامات مقدماتی شامل بررسی فضای موجود و طرح نقشه بازسازی اتاق عمل و تمهیدات لازم جهت تامین تجهیزات مورد نیاز صورت پذیرفت که می‌توان به مواردی نظیر تعبیه سیستم آب و فاضلاب (ایجاد انشعاب درون اتاق آماده‌سازی بیمار)، نصب سینک اسکراب، تعمیر و بازسازی سقف کاذب اتاق جراحی لیزیک و نورپردازی سقف اتاق عمل، بهسازی شیشه‌های دوجداره، دیوارکشی بین اتاق‌ها و تفکیک ۳ اتاق در فضای مزبور، نصب کفپوش آنتی باکتریال و دیوارکوب، نصب اسپلیت گازی و لامپ اشعه ماوراء بنفش (uv)، ایجاد رختکن بیماران و اساتید بطور مجزا، تهیه و نصب کابینت MDF در فضای اتاق عمل و کمد پزشکان و... اشاره کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، عین‌اللهی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ عمل جراحی چشم با کمک این دستگاه با موفقیت انجام شده، خاطرنشان کرد: پس از انجام تست‌های مقدماتی و آماگی‌های لازم، نخستین عمل لیزیک در آبان ماه سال جاری توسط بنده با موفقیت انجام شد و هم اکنون نیز با گذشت چهار ماه از شروع به کار اتاق عمل، حدودا ۴۰ بیمار تحت درمان زیر نظر اساتید قرار گرفته و همه این اعمال نیز با موفقیت به پایان رسیده است.

 رئیس بخش چشم بیمارستان لبافی‌نژاد و رئیس قطب چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان افزود: به منظور تسهیل در امور مراجعان و بیماران و همچنین کاهش زمان انتظار آنها تمهیداتی در نظر گرفته شده که امید است روز به روز شاهد افزایش تعداد متقاضیان بوده و بتوانیم در این راه خدمتگزاری شایسته برای مردم کشورمان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد

تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳، از سوی رییس سازمان غذا و دارو، برای اجرا ابلاغ شد.

به گزارش مشرق، تعرفه‌های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی، با امضای سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

در این ابلاغیه، خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، آمده است: تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به تمامی داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌گردد.

این در حالی است که تعرفه خدمات دارویی برای هر نسخه در بخش خصوصی، ۱۹۸۸۵۰ ریال؛ خیریه، ۱۸۶۰۵۰ ریال؛ عمومی غیر دولتی، ۱۴۹,۰۵۰ ریال و داروخانه‌های دولتی، ۸۱,۸۰۰ ریال تعیین شده است.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل داروهای OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴۲۸۵ ریال، عمومی غیر دولتی ۲۰,۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱,۲۰۰ ریال تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری