Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون حمایت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره)گفت: بدلیل نبود بانک اطلاعاتی از نیازمندان غیر تحت پوشش امکان ارائه سبد کالای عید را به آنها نداریم.

فاطمه رهبر در گفتگو با امتداد نیوز در مورد اعطای سبد کالا به نیازمندانی که در کشور زندگی می کنند اما تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، گفت: براساس اعلام وزارت رفاه تعداد افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد هستنند می توانند از سبد کالا برخوردار شوند و فعلا نمی توانیم به افراد دیگر که نیازمند هستند و مراجعه می کنند سبد کالا بدهیم چرا که امکان شناسایی و اطلاعات کافی از آنها را نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: البته به جز سبد کالا و عیدی در صورتیکه که فردی نیازمند دریافت خدمات به کمیته امداد مراجعه کند از خدمات موردی این نهاد برخوردار می شود و تاکنون نیز اینگونه بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در مورد عیدی مددجویان که طی دو روز آینده پرداخت می شود نیز تاکید کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۵۷۰ هزار خانوار تحت پوشش ما هستند که به تمامی آنها معادل یک ماه مستمری به عنوان عیدی علاوه بر مستمری ماهانه پرداخت می شود.

رهبر به سبد کالایی که از سوی وزارت رفاه نیز پرداخت می شود اشاره کرد و گفت: هنوز مشخص نیست که این کمک به صورت سبد کالا باشد و یا بن کارت اما در مجموع طی روزهای آینده به محض اعلام وزارت رفاه، این کمک توزیع می شود.

 به گفته وی، عیدی مددجویان زلزله زده کرمانشاه یک مستمری بیشتر از مددجویان دیگر است یعنی به اندازه سه مستمری به حسابشان واریز می‌شود.

true برچسب ها : فاطمه رهبر مددجویان کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان