Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@16:40:22 GMT

«ساخت ایران2» به پردیس شهرک رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۴۶۶۹

«ساخت ایران2» به پردیس شهرک رسید

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پردیس سینمایی «شهرک»، عوامل تولید سریال «ساخت ایران2» برای تصویربرداری صحنه هایی از این سریال که در سالن سینما روایت می شود همراه با سارا بهرامی، مهران احمدی و جمعی از هنروران به پردیس سینمایی «شهرک» آمدند و سکانس هایی از قسمت 6 این سریال را تصویربرداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران احمدی و سارا بهرامی دریکی از سالن های پردیس سینمایی «شهرک» صحنه مربوط به تماشای یک فیلم کمدی را در سالن سینما بازی کردند.

همچنین در این سکانس علاوه بر مهران احمدی و سارا بهرامی که ایفای نقش کردند، امین حیایی و سحر دولت شاهی نیز حضور داشتند و برای بازی در سکانس های دیگر از مجموعه سریال «ساخت ایران2» گریم شدند.

گروه تولید سریال «ساخت ایران ۲» پیش از ورود به پردیس سینمایی «شهرک»، سکانس های مربوط به سالن های دریاچه خلیج فارس را تصویربرداری کردند و تا کنون 20 درصد از این سریال 22 قسمتی تصویربرداری شده است.

قسمت نخست از سریال «ساخت ایران» توسط محمد حسین لطیفی کارگردانی و به نمایش درآمد و دومین قسمت از این مجموعه در حال تصویربرداری است و بهار سال آینده وارد بازار نمایش خانگی خواهد شد.

503

سریال «ساخت ایران2» پردیس شهرک منصور سهراب پور امین حیایی سحر دولت شاهی فیلم کمدی سالن سینما

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان مالکی صبح سه‌شنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر از آغاز ساخت ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور خبر داد و اظهار کرد: ایده دولت برای ساخت چهار میلیون خانه در طرح نهضت ملی مسکن کار بسیار بزرگ و امیدآفرینی است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تصویب ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور گفت: مراحل تصویب این شهرک‌ها در استان‌ها تمام شده و بخشی نیز در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی میزان کل ساخت مسکن در استان بوشهر را ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی اعلام و تصریح کرد: در این راستا بیش از ۲ هزار هکتار معادل ساخت بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی تأمین شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: ۱۷ هزار متقاضی هم دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

مالکی با اشاره به تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: در این راستا بیش از ۸۵ هزار هکتار زمین در استان‌های مختلف برای الحاق به شهرها شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۱ هزار هکتار اراضی استان‌ها به شهرها برای ساخت مسکن الحاق یافته است، گفت: ۱۵ هزار هکتار زمین نیز در حال طی فرآیند تصویب در شورای عالی مسکن برای الحاق به شهرها هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از واگذاری زمین مسکونی به مردم در استان‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: در ۲.۵ سال گذشته ۵۰ درصد کل ۴۰ سال گذشته زمین مسکونی به مردم واگذار شده است.

کد خبر 6086432

دیگر خبرها

  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • مرا ببوس برای اولین بار/ بوسه‌ای که سانسور نشد
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...