Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر مظفر میرزابیگی رئیس بنیاد اکرام نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری که امروز چهارشنبه 16 اسفندماه در خصوص توضیح عملکرد بنیاد اکرام برای برگزاری مراسم پیوند دانشجویی نزاجا گفت: ما در نظر داریم مراسم ازدواج دانشجویی 153 زوج دانشجو دانشگاه افسری امام علی(ع) و فارابی روز 18 اسفند مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در محل دانشگاه امام علی(ع) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم در قالب طرح هایی است که بنیاد اکرام در دستور دارد. تاسیس این بنیاد به دستور امیر کیومرث حیدری فرمانده نزاجا پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بهبود معیشت کارکنان نیروی زمینی صورت گرفت. معظم له در جلسه انتصاب امیر حیدری به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش و همچنین جلسات بعدی تاکید زیادی بر مساله معیشت کارکنان نیروی زمینی داشتند که به طور ویژه پیگیری شود. در همین راستا امیر حیدری دستور این بنیاد را داد که هدف آن تحت پوشش قرار دادن مسایل معیشتی کارکنان نیروی زمینی است.

رئیس بنیاد اکرام نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این بنیاد در حال حاضر 8 طرح را با عنوان لبیک یا امام در دستور کار دارد که در راس آن موضوع پیوند کارکنان نیروی زمینی و فرزندان کارکنان است. این امر در خصوص پیگیری امر رهبری و تشویق سنت حسنه ازدواج صورت می گیرد. در همین رابطه بنیاد اکرام به زوجین 4 قلم کالا شامل یخچال فریزر، جاروبرقی، اتوبخار و پلوپز تولید داخل اهدا می‌کند. در صورتیکه زوجین هر دو از کارکنان و یا فرزندان نیروی زمینی باشند به هر کدامشان 4 قلم تعلق می گیرد. این کالاها یا در مجالس پیوند آسمانی که در داخل بنیاد برگزار می شود اهدا می کنیم یا با هزینه نزاجا درب منزلشان تحویل داده می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از طرح های بنیاد اکرام مربوط به فرزندآوری است. هدف این طرح ترغیب به فرزندآوری و کمک به کارکنان نزاجا بخصوص در تولدهای دوقلو سه قلو است. بر این اساس برای هر تولد کارت هدیه و برای تولدهای دوقلو کارت هدیه دو و سه میلیون تومان به اضافه وام کم بهره 10 میلیونی در نظر گرفته شده است.

میرزابیگی خاطرنشان کرد: طرح بعدی مربوط کمک به بیماران صعب العلاج است. کارکنان و خانواده های نیروی زمینی تحت پوشش این طرح، می توانند با مراجعه به بیمارستان های ارتش از خدمات درمانی به صورت رایگان استفاده کنند. اما اگر درمان از عهده درمان بیمارستان ارتش برنیاید و یا نیاز به دستگاه هایی باشد که این بیمارستانها در اختیار نداشته باشند، بیماران مذکور به بیمارستان درجه یک اعزام خواهند شد و در آنجا هم هزینه ها بر عهده نیروی زمینی است. همچنین ما مستمری از 100 تا 600 هزار تومان بسته به سطح بیماری به این افردا پرداخت می کنیم. علاوه بر این در صورت نیاز کمک های متفر قه ای مثل ولیچر را هم در اختیار بیماران قرار می دهیم.

رئیس بنیاد اکرام نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره کمک به کارکنان نزاجا برای تامین مسکن گفت: کسانی موفق به استفاده از خانه های سازمانی نمی شوند، بسته به نوع منطقه محروم تا مرکز از مستمری هایی تا مبلغ 600 هزار تومن و وام کم بهره 7 تا 10 میلیون برخوردار می شوند.

وی تاکید کرد: هدف این طرح اجرای عدالت است که اگر کسی از خانه سازمانی برخوردار نیست نزاجا تاحدی هزینه هایش را برای تهیه مسکن پرداهت کند. طرح دیگری در همین رابطه برای خانه دار کردن کارکنان درنظر گرفته شده بر طبق آن قرار است کارکنان نیروی زمینی با 10 تا 15 سال خدمت صاحب خانه شوند.

رئیس بنیاد اکرام نزاجا تصریح کرد: از زمان افتتاح بنیاد اکرام قریب به 800 نفر از طریق مراسم ازدواج آسمانی، مزدوج شدند. همچنین در قالب طرح فرزند آوری 300 نفر کارت هدیه و وام دریافت کردند. علاوه بر این به 10 هزار و 744 نفر نیز کمک نقدی و وام برای اجاره خانه پرداخت شده است. بیش از 8 هزار نفر بیماران صعب العلاجی هم کمک های درنظر گرفته را دریاعت کردند. ضمن آنکه به بیش از 200 رتبه های برتر قرانی ورزشی فرهنگی کمک نقدی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ها در یگان ها هم با همین صورت اجرا می شود و برای قرارگاه های مناطق هم در طول سال برنامه هایی داریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر در خود داشته است. ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون اینچنین نیروی زمینی ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده ایم.

وی افزود: نیروی زمینی تسلیحاتی را وارد نیرو کرده که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

امیر حیدری در خصوص عملیات وعده صادق گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی کند، مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

کد خبر 6080735 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد