Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهت پذیرایی و خدمات مناسب به مهمانان نوروزی ستاد تهسیلات سفر نوروزی شهرداری و شورای شهر اهرم تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، اولین جلسه رسمی ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرداری و شورای اسلامی اهرم با حضور رئیس شورا، مسئول کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورا، شهردار اهرم و برخی از مدیران ستادی شهرداری و هنرمندان اهرمی در دفتر شهردار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین ماندگار رئیس کمیسیون فرهنگی و ناظر ستاد تسهیلات شورای اسلامی اهرم اظهار کرد: پس از برگزاری موفق مراسماتی همچون جشن انقلاب و مراسم یوم الله ٢٢ بهمن ، سطح توقعات مردم فراتر رفته و این مساله وظیفه ما را سنگین تر می کند و می بایست در ایام نوروز میزبان شایسته ای برای مسافران و خدمتگزارانی صدیق برای همشهریانمان باشیم.

وی گفت: بنا داریم سال ٩٧ را به عنوان سالی مبنا در نظر بگیریم و تمام توان خود را در راستای اجرای برنامه هایی مفرح و شاد بکار بگیریم.

ماندگار ادامه داد: اهرم شهری است که در بن بست واقع شده سخنی ناصواب است و وجود أماکن و ظرفیتهایی همچون آبگرم معدنی، درمانی، قلعه کلات، روستای خاییز، نزدیکی به مرکز استان و نیز سواحل و مجتمع های بخش دلوار، موقعیتی بی نظیر را برای شهر اهرم ایجاد کرده که متاسفانه بدلیل تبلیغات ضعیف نتوانسته ایم در زمینه معرفی پتانسیلهای گردشگری و در آمدزای شهرمان موفق ظاهر شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهرم نیز در سخنان کوتاهی اظهار داشت : شادی حق طبیعی و قانونی مردم است و ما از هیچ تلاشی برای تحقق این امر دریغ نخواهیم کرد.

وی خطاب به هنرمندان گفت : شما طرح ها و ایده هایتان که منجر به شادی و نشاط مردم می شود بکار بندید و ما نیز در جهت فراهم کردن شرایط نهایت تلاشمان را بکار خواهیم بست.

صبوری بیان کرد: بحمدالله شهر اهرم منبع غنی استعدادهایی شگرفی هنرمندان است می باید تمامی مراسمات توسط همین هنرمندان اداره شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه

مسئول روابط‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: رئیس شورای اسلامی شهرکرد به مناسبت روز شوراها سخنران پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرکرد خواهد بود و به ارائه گزارش مختصری از عملکرد، خدمت‌رسانی و فعالیت‌های شورای دوره ششم به مردم شهرکرد خواهد پرداخت.

ایمان آرش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نهم اردیبهشت روز شوراها اظهار کرد: مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد هفت اردیبهشت‌، پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرکرد سخنرانی خواهد کرد و به ارائه گزارشی از اقدامات مدیریت شهری در سال‌های اخیر و برنامه‌های سال‌جاری خواهد پرداخت.

وی گفت: مصطفی حیدری از مرداد سال ۱۴۰۱ از سوی اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، گفت: پیگیری و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام، پیگیری تعیین تکلیف و پرداخت بخش عمده بدهی‌های شهرداری، فعال‌سازی کدهای درآمدی شهرداری، نظارت مستمر بر تحقق بودجه شهرداری، توسعه و تقویت فضای سبز و امکانات تفریحی و گردشگری، تقویت سرمایه‌گذاری و پیشرفت چشم‌گیر پروژه‌ها با مشارکت مردم و بخش خصوصی، بازگشایی کمربندی جنوب و گره‌های ترافیکی، مطالعات طرح‌های شهری در حوزه‌های پسماند، فضای‌سبز، حمل‌ونقل و ترافیک از جمله شاخص‌ترین اقدامات شورای اسلامی شهرکرد است.

کد خبر 747923

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی