Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  در  لیگ فوتسال دسته دوم کشور تیم پلیمر کرمانشاه از جمعه 18 اسفندماه ساعت 16 در سالن قمر بنی هاشم میزبان شاهین کرمانشاه و تیم فرمانداری سرپلذهاب میزبان آساره اندیمشک در سالن احرار می باشد.

تیم های خالص سازان زنجان ،پلیمر کرمانشاه،شاهین کرمانشاه با 16 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده های اول تا سوم جدول مسابقات  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای  پیام/ز  برگزاری مسابقات  لیگ دسته دوم  فوتسال در کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه خبرداد.

وحید امیری، بااشاره به اقدامات انجام شده برای معرفی خوراک های کرمانشاه در نوروز امسال، اظهارکرد: باتوجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، تلاش کردیم تا با حفظ شئونات این ماه مبارک، خوراک های اصیل کرمانشاهی را به گردشگران و میهمانان  نوروزی معرفی کنیم. 

وی افزود: از آنجایی که کرمانشاه به عنوان سی و هفتمین جهانشهر خلاق خوراک در یونسکو به ثبت رسیده، بنابراین روی گردشگری خوراک در سطح استان تمرکز پیدا کرده ایم تا ظرفیت های استان را در این بخش معرفی کنیم. 

معاون گردشگری استان با بیان اینکه در سال پیش رو کرمانشاه در حوزه گردشگری خوراک بیشتر به کشور معرفی می شود، عنوان کرد: جشنواره گردشگری خوراک با حضور سه استان محور گردشگری تاریخ و تمدن یعنی کرمانشاه، همدان و کردستان از جمله برنامه هایی است که برای تحقق این هدف برگزار خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: بعلاوه امسال با همکاری بخش خصوصی و فدراسیون گردشگری خوراک ایران تلاش داریم تا آکادمی گردشگری خوراک، آشپزخانه صنعتی آموزش آشپزی و خانه خلاق گردشگری خوراک را برای اولین بار در غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی کنیم. 

امیری با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ خوراک از کرمانشاه به ثبت ملی رسیده، گفت: باتوجه به اینکه کرمانشاه ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری خوراک دارد، برنامه ریزی کرده ایم تا امسال پرونده های دیگری را هم به ثبت ملی برسانیم. 

وی افزود: از طرفی از آنجایی که در حال حاضر بسیاری از خوراک های کرمانشاه در منوی رستوران  های استان قرار ندارند، امسال مراکز پذیرایی را ترغیب خواهیم کرد تا غذاهای کرمانشاهی را هم وارد منوی خود کنند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • موزه تخصصی ایلخانی کشور در مراغه میزبان ۴ هزار گردشگر
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • شیراز میزبان مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور است + فیلم
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!