Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس جمهوري مصر و رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين در يک گفت وگوي تلفني آخرين تحولات فلسطين را بررسي کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، دفتر رياست جمهوري مصر در بيانيه اي اعلام کرد، «عبد الفتاح السيسي» رئيس جمهوري اين کشور و «محمود عباس» رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين سه شنبه شب طي تماس تلفني، درباره مهمترين تحولات و اوضاع فلسطين و برخي موضوعات مهم منطقه رايزني کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس بيانيه دفتر رياست جمهوري مصر، «عبدالفتاح السيسي» و «محمود عباس» در زمينه ادامه روند گفت و گو و هماهنگي ميان طرفين درباره موضوعات مختلف منطقه اي و عربي به توافق رسيدند.
دفتر رياست جمهوري مصر در اين بيانيه خاطرنشان کرد، «محمود عباس» بر گسترش روابط فلسطين و مصر تاکيد کرده است.
گفتني است، گذرگاه رفح در مرز نوار غزه و مصر به عنوان تنها مرز آزاد از اشغال رژيم صهيونيستي تنها مسير دسترسي فلسطيني ها به خارج از اين کشور است.
نقشه نوار غزهنوار غزه هفت گذرگاه دارد که ارتباط با غزه فقط از اين گذرگاه‌ها امکان‌پذير است. شش گذرگاه، تحت کنترل کامل رژيم صهيونيستي است. گذرگاه رفح نيز پس از هماهنگي امنيتي مصر با رژيم صهيونيستي براي مردم غزه باز مي‌شود.
رژيم صهيونيستي نزديک به 11 سال است با بستن اين گذرگاه‌ها، نوار غزه را محاصره کرده و مشکلات مردم اين منطقه به اوج خود رسيده است.
116/110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پارلمان اروپا درحالی در نشست امروز خود یک قطعنامه ضد ایرانی تصویب کرد که در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه ساکت مانده و تنها از این رژیم خواسته به قانون‌های بین المللی احترام بگذارد.

شرکت کنندگان در این نشست پارلمان اروپا عملیات تنبیهی ایران علیه تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق را محکوم کرده و خواهان افزایش تحریم‌ها علیه تهران شدند.

در قطعنامه پارلمان اروپا نسبت به پیامدهای خطرناک جنگ علیه نوار غزه بر ثبات منطقه هشدار داده شده است.

در این قطعنامه اعلام شده که رژیم صهیونیستی به صورت نامتناسبی از خشونت در غزه استفاده کرده و تل آویو باید به عرف‌های بین المللی احترام بگذارد.

پارلمان اروپا از رژیم صهیونیستی خواست اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را بدهد.

این در حالی است که عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی در راستای قانون‌ها و عرف‌های بین المللی و با هدف تنبیه کردن متجاوز به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق صورت گرفت و در این عملیات تنها اهداف نظامی هدف قرار گرفتند اما رژیم صهیونیستی بعد از گذشت بیش از ۲۰۰ روز از تجاوز به نوار غزه در میان سکوت جامعه بین الملل به کشتار فلسطینی‌ها و بمباران خانه‌ها و بیمارستان‌های این باریکه ادامه می‌دهد.

کد خبر 6088573

دیگر خبرها

  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • حمایت از اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه
  • ضربه راهبردی ایران به رژیم صهیونیستی از نگاه عباس عبدی