Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید با اشتغال و توزیع ثروت اختلاف طبقاتی را برطرف کنیم. ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی پیش‌از ظهر امروز در نشست مشترک علما و روحانیون شیعه و اهل سنت استان کردستان که در سنندج، برگزار شد، با تبریک ایام خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: باید به دین و فرهنگ مردم توجه کنیم و نیازهای مادی و معنوی و فرهنگی آنان را مدنظر داشته باشیم چراکه بسیاری از مشکلات به‌دلیل عدم توجه به نیازهای فرهنگی است و باید این مهم در اولویت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در انقلاب اسلامی برای «توسعه و رفاه» به فرهنگ، دین مردم، اعتقاد و باور که جزو مسائل اساسی بوده، توجه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه انسان‌ها برای ابدیت زندگی می‌کنند، تصریح کرد: انسان می‌تواند جایگاه‌های بالایی کسب کند چراکه ارزش انسان بسیار بالا بوده است.

وی با تاکید بر اینکه باید روحانیون مبلغ دین باشند، گفت: جایگاه تبلیغ و مبلغین و وظایف آنان اهمیت خاصی دارد و اگر فرهنگ دینی در جامعه حاکم شود، مشکلات مادی و سیاسی برطرف می‌شود.

جلوی ریخت و پاش گرفته شود

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: اگر بتوانیم مردم را دین‌دار کنیم کارآیی افزایش می‌یابد و کم‌کاری معنی نخواهد داشت.

وی با تاکید بر عدم اسراف و ریخت و پاش، اظهار کرد: این همه خلافکاری و مشکل برای این است که بسیاری از افراد طعم فرهنگ دینی را نچشیده‌اند چراکه دین انسان را قانع، صبور و عزیز بار می‌آورد و اگر انسان دین‌دار فقیر باشد، از عفت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید برای دنیا و آخرت «فرهنگ دینی» را تقویت و برای موفقیت در حوزه فرهنگ به معیشت مردم توجه کنیم و این مهم با تبلیغات و فرهنگ‌سازی صورت می‌گیرد.

ایجاد اشتغال‌ خرد مشکل اشتغال کردستان را برطرف می‌کند

وی گفت: روحانیونی که در روستاها مستقر هستند می‌توانند در ایجاد اشتغال‌ خرد و پر درآمدی که مشکل استان و کشور را برطرف می‌کند، شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه باید با اشتغال و توزیع ثروت اختلاف طبقاتی را برطرف کنیم، خاطر نشان کرد: کردستان ظرفیت تولید ثروت، اشتغال و توزیع ثروت را دارد و باید از این ثروت‌ها در جهت کاهش بیکاری استفاده کنیم.

تاکید "آیت‌الله حسینی‌شاهرودی"بر ایجاد اشتغالزایی و استفاده از کالاهای داخلی در کردستان

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با تاکید بر ایجاد اشتغالزایی و تولید، استفاده از کالاهای داخلی افزود: باید از مزیت‌ها کمال استفاده را ببریم تا مردم به اشتغال روی بیاورند.

انتهای پیام/ ت

R7848/P1336/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم