Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا -مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس اعلام کرد: به مناسبت جشن نیکوکاری، افزون بر 40 هزار پاکت نامه کمیته امداد برای جمع آوری کمک های دانش آموزی بین آنان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، فرج الله رزاقی روز چهارشنبه در مراسم آغاز جشن نیکوکاری در گنبدکاووس افزود: در مراسم جشن نیکوکاری سال گذشته، دانش آموزان گنبدی افزون بر 350 میلیون ریال کمک نقدی به کمیته امداد اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درمراسم متمرکز جشن نیکوکاری که روز چهارشنبه درسالن ورزشی مشکاة گنبدکاووس و باحضور دانش آموزان دختر دو مدرسه بنت الهدی و هنرستان فاطمه الزهرای این شهرستان برگزار شد، شرکت کنندگان، با اهدای کمک های خود، پاکت های توزیع شده از سوی کمیته امداد را داخل صندوق این نهاد انداختند.
به گزاش ایرنا، مراسم جشن عاطفه ها که از امروز (چهارشنبه) با نواخته شدن زنگ این جشن در مدارس آغاز شد، فردا پنجشنبه بابرپایی پایگاه های ثابت و سیار در سطح مناطق شهری و روستایی و روز جمعه نیز در مصلی های نمازجمعه ادامه می یابد.
جشن عاطفه ها هر سال در ایام پایانی سال توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با مشارکت آموزش و پرورش، صدا و سیما و نیروی مقاومت بسیج باهدف جمع آوری کمک های مردمی و اهدای آن به خانواده های زیر پوشش این نهاد برگزار می شود.
با توجه به وسعت 5072 کیلومتر مربعی، جمعیت 350 هزار نفری شهرستان گنبدکاووس و تعداد مددجویان زیرپوشش کمیته امداد، این نهاد از آذر 95 به دو شعبه مستقل در قالب منطقه 1 و 2 تقسیم شد.
هم اکنون شعبه منطقه 2 کمیته امداد گنبدکاووس تعداد چهار هزار و 563 خانوار با جمعیت تقریبی هشت هزارو 500 نفر و کمیته امداد منطقه یک نیز سه هزار و 940 خانوار با جمعیت شش هزارو 669 نفر زیر پوشش دارند.
آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز درسال تحصیلی جدید حدود 70 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد.
/3039/1860

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد