Web Analytics Made Easy - Statcounter

فنونی زاده با اشاره به تغییراتی که برانکو در ترکیب تیمش داد گفت: وی با مدیریت خوبش توانست رابطه بین هواداران و تیم را بار دیگر بهبود ببخشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی فنونی زاده در خصوص تغییر در ترکیب بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوصل امارات گفت:

به نظرم کادر فنی پرسپولیس توانست با تغییراتی که در ترکیب اصلی پرسپولیس و تعویض هایی که ایجاد کرد، آشتی خوبی بین هواداران و تیمش به وجود بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت خوب برانکو ایوانکوویچ نشان داد می تواند انرژی از دست رفته بازیکنان تیمش را پس از باخت در دربی بازگرداند.

مرتضی فنونی زاده تصریح کرد:

بازی پرسپولیس با الوصل را بین هواداران پرسولیس در طبقه دوم دیدم. واقعا خوشحالم که فهم فوتبالی هواداران هم بالا رفته است. آنها به من می‌گفتند پرسپولیس در دربی بد بود و به استقلال باخت. همه هم فقط بابت همین باخت ناراحت بودند و انتظار داشتند تغییری در ترکیب پرسپولیس ایجاد شود. خوشبختانه همینطور هم شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که علاقه خاصی به بازی محسن مسلمان دارد درباره حضور این بازیکن برای دقایقی از نیمه دوم بازی با الوصل در ترکیب سرخپوشان اظهار داشت:

نمی دانم او از لحاظ اخلاقی چگونه است اما در همین بازی که نزدیک به بیست دقیقه بازی کرد همگی لذت بردیم. شما دیدید که هواداران و پیشکسوتان هم از این دیدار استقبال کردند تا نشان دهند تیمشان را بی اندازه دوست دارند و حاضر نیستند بخاطر یک باخت مقابل استقلال، تمام روزهای خوش را فراموش کنند.

مرتضی فنونی زاده در پایان افزود:

شرایط پرسپولیس در جدول لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. السد و نسف قارشی هم شش امتیازی هستند. اگر پرسپولیس می خواهد کار را به بازی آخر نکشاند باید الوصل را در امارات هم ببرد. پرسپولیس نشان داده است در روزهایی که فشار روانی بابت برد تحمل نمی کند عملکرد بهتری دارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم

جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم

دیگر خبرها

  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم