Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@03:25:42 GMT

تخفیف 10 تا 30 درصدی در باغ کتاب تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۷۱۶۷

تخفیف 10 تا 30 درصدی در باغ کتاب تهران

مدیرعامل باغ کتاب در تشریح برنامه‌های نوروزی این مجموعه از تخفیف 10 تا 30 درصدی از 16 اسفند تا 12 فروردین خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی باغ کتاب، سیدمجید حسینی در تشریح برنامه‌های نوروزی باغ کتاب، اظهار کرد: «در نوروز 97 برای زیر مجموعه‌ها تخفیف‌های مختلفی را در نظر گرفته‌ایم که شهروندان با خرید یا استفاده از یک مجموعه می‌توانند بن تخفیف تمام قسمت‌های دیگر را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «به منظور بهرمندی بهتر شهروندان در تمامی فضاهای باغ کتاب از 10 تا 30 درصد تخفیف در نظر گرفته‌ایم.»

مدیرعامل باغ کتاب سین هشتم را از دیگر برنامه‌های پیشواز نوروزی عنوان کرد و گفت: «این برنامه که با همکاری باغ کتاب و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می‌شود، سبک اصیل زندگی ایرانی را تبلیغ می‌کند و از 16 تا 18 اسفند از ساعت 16 تا 21 برگزار می‌شود.»

به گفته حسینی شهروندان می‌توانند در ایام نوروز با حضور در باغ کتاب از برنامه‌های متنوعی مثل نوروز خوانی و نقالی، ایستگاه نوروزی کودک، موسیقی و حرکات آیینی، دکورهای هفت سین عکاسی و عمو نوروز و ... به طور رایگان استفاده کنند.

وی تفریح همراه با علم آموزی را یکی از اهداف باغ کتاب دانست و تصریح کرد: «در جشنواره نوروزی باغ کتاب باشگاه رباتیک کارگاه‌های یک روزه برگزار می‌کند که شهروندان با شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند در یک جلسه ساخت یک ربات را آموزش ببینند.»

مدیرعامل باغ کتاب در پایان خاطر نشان کرد: «کافه کودک، کافه هنر و فروشگاه‌های کتاب کودک و نوجوان و بزرگسال هم درایام نوروز برنامه‌های متنوع و مفرحی را برای شهروندان در نظر گرفته‌اند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد

ایسنا/اردبیل مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری پارس آباد گفت:لایحه تعیین کرایه تاکسی‌ها پس از بررسی کارشناسی و پیشنهاد هیأت مدیره، در شورای اسلامی شهر پارس آباد به تصویب رسید و ضمن تایید کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان،‌ برچسب‌های افزایش قیمت در بین رانندگان توزیع می شود.

فرهاد عین اللهی، پنجم اردیبهشت در حاشیه بازدید از ایستگاه سطح شهر گفت: با عنایت و مساعدت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار و در نظر گرفتن همه شرایط موجود از جمله استهلاک خودروها، افزایش هزینه‌ها، تامین معیشت رانندگان تاکسی و تسهیل در استفاده عموم شهروندان، میانگین افزایش کرایه تاکسی ۴۵ درصد در نظر گرفته شده است.

همچنین طبق مصوبه بخشداران و شهرداران تابع افزایش ۴۵ درصدی برای سواری‌های کرایه کش روستایی نیز مورد تایید و قابل اجراست.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری پارس آباد مغان گفت: نرخ کرایه تاکسی در مسیرهای مختلف به طور میانگین بین  ۴۵ درصد افزایش یافته‌است.

عین اللهی بیان کرد: برای آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه مصوب، برچسب‌ها بر روی شیشه جلو تاکسی‌ها در معرض دید شهروندان نصب می‌شود و از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف و دریافت اضافه کرایه از نرخنامه مصوب را به شماره ۳۲۷۳۱۱۸۸و ۳۲۷۲۹۷۲۲و ۱۳۷ سازمان حمل و نقل شهرداری پارس آباد اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد