Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@20:41:40 GMT

شاخص بورس ۱۳۰ واحد دیگر افت کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۷۳۶۰

شاخص بورس ۱۳۰ واحد دیگر افت کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۳۰ واحد دیگر افت کرد.

خبرگزاری تسنیم: در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه تعداد ۶۱۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۷۰ میلیارد تومان در ۵۳ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۳۰ واحدی در ارتفاع ۹۶ هزار و ۸۶۰ واحد قرار گرفت.

بیشترین تأثیر منفی بر حرکت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت تهران و پتروشیمی شیراز شد و در مقابل نماد‌های معاملاتی گروه مپنا، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و پتروشیمی خارک با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۴۱ واحد، کل (هموزن) ۱۱۶ واحد، قیمت (هموزن) ۸۷ واحد، آزاد شناور ۲۲۸ واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب ۴۶ و ۵۲۰ واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۶۲۰ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۷۲ میلیارد تومان در ۴۳ هزار نوبت، آیفکس ۰.۹ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۰۸۰ واحد قرار گرفت. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003JrD

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد‌های «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نماد‌های «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • محرک جدید بورس
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی