Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد امروز با حضور سیدکلان رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از اعضای ستاد و سازمان های مردم نهاد با موضوع بررسی مصوبات سال 96در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

سیدکلان رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت: حوزه جوانان حوزه ای گسترده بوده و تنها با یک سازمان یا ارگان، امکان برنامه ریزی و توجه به مسائل این قشر جامعه وجود ندارد، بنابراین نیازمند تعامل، همکاری و مشارکت همه دستگاه ها، نهادها و ارگان های دولتی برای اجرایی شدن فعالیت ها و اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این جلسه سیدکلان افزود: هدف از تشکیل کمیته های تخصصی در ستاد ساماندهی امور جوانان هماهنگی و همفکری ارگان ها و دستگاه های عضو است و این ستاد برای برنامه ریزی، حل مشکلات و پیگیری درخواست های جوانان است.
سپس نمایندگان دستگاههای عضو گزارشی از پیگیری و انجام مصوبات حوزه خود در سال 96 ارائه نمودند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد