Web Analytics Made Easy - Statcounter

لادن کاشانی، رئیس بیمارستان آرش گفت: معاونت درمان وزارت بهداشت در راه افزایش آمار زایمان‌های طبیعی گام‌های خوبی را برداشته است.

ایران آنلاین / لادن کاشانی در مراسم افتتاح اتاق عمل جنرال، گفت: بیمارستان آرش یکی از مراکز موفق در عرصه لاپاراسکوپی در تهران و یکی از 3 مرکز معتبر لاپاراسکوپی زنان در ایران است که با حمایت‌های معاونت درمان نتایج بهتری را نیز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افتتاح اتاق عمل جنرال بیمارستان آرش با حضور معاونت درمان وزارت بهداشت در نوع خود بی نظیر است زیرا شاهد تجهیز این مرکز، برگزاری کنفرانس آنلاین، به کار گیری تجهیزات در کنترل عفونت‌های بیمارستانی، تهویه به صورت سنترال و سایر خدمات موثر در ارتقاء سلامت مادر و نوزاد هستیم و با تجهیز این مرکز امکان همکاری‌های بین بخشی دو چندان خواهد بود.

همکاری مرکز لاپاراسکوپی بیمارستان آرش با بیمارستان امام خمینی
وی در مراسم افتتاح اتاق عمل جنرال بیمارستان آرش، گفت: در آینده نزدیک مرکز لاپاراسکوپی بیمارستان آرش با مراکز لاپاراسکوپی بیمارستان امام خمینی همکاری‌های مختلف خواهد داشت و این امر سلامت زنان را در پی خواهد داشت.

کاشانی گفت: در مراسم افتتاح اتاق عمل جنرال بیمارستان آرش و بازدید معاون وزارت بهداشت، تجهیز بخش آنکولوژی بیمارستان یکی از موارد مورد بحث بود، این پروژه به دلیل کمبود بودجه 4 ماه متوقف شد و خوشبختانه با حمایت  و قول مساعد معاون درمان وزارت بهداشت در این زمینه محقق می‌شود.

رئیس بیمارستان آرش افزود: زایمان اپیدورال در بیمارستان آرش شروع شد و سایر بیمارستان‌های تهران از آموزش این بیمارستان بهره‌مند شدند؛ طبق سابقه موفق بیمارستان آرش در این عرصه انتقال تکنیک زایمان اپیدورال از بیمارستان آرش به سایر بیمارستان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرف؛ در این خصوص متخصصان بیهوشی نیز سهم ویژه‌ای دارند و بیمارستان‌های کمی هستند که متخصصان بیهوشی و سایر تجهیزات را داشته باشند که در این بازدید انتقال تکنیک و توسعه آموزش از این مرکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت ؛ امیدواریم با حمایت معاونت درمان وزارت بهداشت بیمارستان آرش در عرصه زایمان‌های طبیعی و زایمان‌های بدون درد که به افزایش آمار زایمان طبیعی که از اهداف وزارت بهداشت است کمک شایانی داشته باشد.

وی در پایان از حمایت معاونت درمان وزارت بهداشت در بحث افزایش سرانه زایمان‌های طبیعی خبر داد و افزود: امیدواریم با حمایت متولیان سلامت بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی ارائه دهنده خدمات سلامت به مادر و نوزاد گام‌های خوبی بردارند و شاهد نتایج خوبی در این عرصه باشیم./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است