Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تشکل پیام آوران ایثار در خراسان جنوبی گفت: پیام آوران ایثار طرحی نو در راستای ترویج فرهنگ شهادت و دلاوری های مردان خدا به جوانان کشورهای اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، غلامرضا رضائی مسئول تشکل پیام آوران ایثار در خراسان جنوبی پیش ازظهر امروز در جلسه پیام آوران ایثار خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین ایام بزرگداشت روز شهید، اظهار کرد: این جلسه به منظور تبادل نظر و روند روبه رشد دفتر نمایندگی پیام آوران ایثار در استان خراسان جنوبی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اولین جلسه هم اندیشی شورای پیام آوران ایثار خراسان جنوبی، با حضور جمعی از اعضای این تشکل نیز تشکیل جلسه داده و بر سخنوری و روایتگری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بحث و تبادل نظر شد.

 

مسئول تشکل پیام آوران ایثار در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تشکل پیام آوران ایثار رسالت عظیمی بر عهده دارد، گفت: پیام آوران ایثار طرحی نو در راستای ترویج فرهنگ شهادت و دلاوری های مردان خدا به جوانان کشورهای اسلامی است باید از این فرصت هنری و فرهنگی به بهترین نحو برای ترویج ایثار و شهادت بهره برد.

 

رضائی عنوان کرد: یادگاران دوران دفاع مقدس مخصوصا روحانیونی که در این طرح مشارکت می‌کنند جوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کرده و این آشنایی خود بهترین روش برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و جنگ نرمی است، که آنان برای منحرف کردن جوانان به راه انداخته اند.

 

 وی اظهار کرد: جانبازان،ایثارگران آزادگان و خانواده های شهدا از جمله اعضای تشکل پیام آوران ایثار هستند که با گذراندن دوره های تخصصی روایتگری به عنوان راویان واقعی آن دوران فعالیت خواهند کرد.

 

مسئول تشکل پیام آوران ایثار در خراسان جنوبی گفت:حضور راویان در اردوهای تفریحی و زیارتی، سخنرانی و خاطره گویی در یادواره های شهدا و مدارس، برگزاری کرسی های آزاداندیشی و دانشجویی و... می‌تواند به تحقق اهداف این تشکل کمک کند.

 

رضائی خاطرنشان کرد: جذب نخبگان، آموزش و اعزام آنان به مساجد، مدارس، دانشگاه ها و محافل فرهنگی و یادمان ها از جمله مهمترین اهداف برگزاری این تشکل است.

 

وی یادآور شد: باید در اولین فرصت با هماهنگی قبلی، جلسه ای با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گذاشته شده و درزمینه در اختیار گذاشتن مکان تحت عنوان دفتر پیام آوران ایثار در اختیار این مجموعه قرار گیرد.

 

مسئول تشکل پیام آوران ایثار در خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در اولین فرصت جلسه ای در محضر نماینده معزز ولی فقیه گذاشته خواهد شد و درخصوص چگونگی شکل گیری این تشکل قانونی خدمت ایشان گزارشی ارائه خواهد شد.

 

رضائی عنوان کرد: تا زمانی که دفتر پیام آوران ایثار در اختیار مجموعه قرار گیرد، جلسات ماهانه در منازل اعضای شورای پیام آوران ایثار استان نیز برگزار خواهد شد و مقرر شد جهت پیشبرد اهداف پیام آوران ایثار، گزارشات مربوط به این تشکل، به مسئولین استانی و کشوری ارائه شود.

 

وی یادآور شد: با توجه به همه کمبودهای مکانی و بودجه ای موجود در مجموعه پیام آوران ایثار خراسان جنوبی، بازهم فعالیت این تشکل از انتهای سال 1394 تا به حال با قوت ادامه داشته و حتی اعضای این مجموعه جزء برترین های پیام آوران ایثار در کشور نیز بوده اند.

 

 در این مراسم احکام ارسالی از سوی اداره پیام آوران ایثار کشور مربوط به گذراندن دوره آموزشی در کردان کرج به اعضای حاضر در جلسه تقدیم شد.

 

انتهای پیام/127

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به کمیت‌ها نباید جلوی توسعه کیفی آموزش را بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی پیش از ظهر سه شنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان هرمزگان اظهار داشت: معلم در شکل گیری هویت دینی و ملی آینده‌سازان جامعه نقشی سازنده دارد از این رو توجه به خود معلم نیز در آموزش اصلی اساسی است.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای فرهنگی افزود: جامعه فرهنگی و معلمان در دفاع مقدس اثری ماندگار از خود بر جای گذاشتند؛ ۵ هزار شهید معلم به خوبی گواهی بر میهن دوستی این قشر عزیز است که از قِبَلِ تلاش‌هایشان تحرک و پویایی در جامعه دانش‌آموزی ایجاد شد و از ۳۶ هزار نفر از تربیت‌شدگانشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

استاندار هرمزگان آگاهی بخشی را وظیفه مهم معلمان خواند و گفت: تار و پود معلمی با ایثار و خدمت عاشقانه تنیده شده است از این رو باید این ایثار و عشق را به شاگردانتان بذل کنید تا این سرزمین همیشه مورد طمع واقع شده را حراست کنند.

دوستی عنوان‌کرد: امروز آگاهی بخشی به دانش آموزان وظیفه مهم ایشان است تا فرزندانمان بدانند بر دوش چه قهرمانانی ایستاده اند و قدر داشته‌های فرهنگی، تاریخی خود را بدانند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشعار ابیاتی از غزلیات عطار نیشابوری گفت: امروز حساس‌ترین وظیفه بر دوش معلمان است چرا که باید درس شجاعت، آزادگی و مکتب بزرگ هیهات من الذله را به نسل‌های آینده به عنوان سکانداران کشور بیاموزید.

وی سنجش توسعه آموزشی به وسیله متر را آسیب نظام تعلیم و تربیت کشور دانست و تاکید کرد: توجه به کمیت‌ها در کشور موجب غفلت از ارتقای کیفی آموزش و پرورش می‌شود از این رو باید تدبیری اندیشیده شود تا کمیت و کیفیت توأمان رشد کنند و سنجش عملکردها بر اساس کمیت جلوی توسعه کیفی آموزشی را نگیرد.

استاندار هرمزگان، توسعه متری را در فرهنگ نیز بلای جان توسعه دانست و گفت: در فرهنگ نیز با چنین مشکلی روبرو هستیم چرا که عملکردها در این حوزه با تعداد صندلی‌های مراکز فرهنگی یا تعداد بلیط‌های فروش رفته در گیشه سنجیده می‌شود و همین امر موجب غفلت از نرم‌افزار و درون مایه فرهنگ می‌شود.

دوستی انطباق توسعه آموزشی استان با سند توسعه صنعتی را یکی از تلاش‌های دولت در استان معرفی و اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۱۵۰۰ کلاس درس جدید احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است ضمن اینکه تأسیس هنرستان‌های تخصصی از جمله هنرستان انرژی اتمی، افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان استان و تلاش برای ارتقای جایگاه دانش‌آموزان استان در کنکور و امتحانات نهایی نیز در دستور قرار داشته و به نتیجه نیز رسیده است.

کد خبر 6099311

دیگر خبرها

  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • توجه به کمیت‌ها نباید جلوی توسعه کیفی آموزش را بگیرد
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است