Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اعطای جایزه اسکار به گری اولدمن، همسر سابق این بازیگر بار دیگر با مطرح کردن اتهاماتی قدیمی به جایزه گرفتن او اعتراض کرد. آفتاب‌‌نیوز : پسر گری اولدمن بازیگر برنده جایزه اسکار در دفاع از پدرش برابر اتهام قدیمی خشونت خانگی نامه‌ای منتشر کرد و ادعاهای مادرش را بی‌اساس خواند.
همزمان با اعطای جایزه اسکار به گری اولدمن، همسر سابق این بازیگر بار دیگر با مطرح کردن اتهاماتی قدیمی به جایزه گرفتن او اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این ماجرا و انتشار گسترده اتهامات مطرح شده در رسانه‌ها، پسر گری اولدمن با انتشار نامه‌ای از پدرش دفاع کرد و او را بی‌گناه دانست.
در این نامه گالیور اولدمن اتهامات مادرش درباره کتک خوردن از گری اولدمن در سال ۲۰۰۱ را بی‌اساس دانست. او با تاکید بر بی‌گناهی پدرش، روزنامه‌نگاران را متهم کرد که دروغی مربوط به ۱۷ سال پیش را انتشار می دهند.
دونیا فیورنتینو همسر پیشین گری اولدمن در سال ۲۰۰۱ شکایتی علیه این بازیگر در دادگاه مطرح کرد و مدعی شد که مقابل فرزندانش از گری اولدمن کتک خورده است. همان زمان اولدمن تمام ادعاهای همسرش را رد کرد و موفق شد که پس از جدایی سرپرستی دو پسرش را از دادگاه بگیرد.
ادعای فیورنتینو در جریان مطرح شدن هشتگ اعتراضی «MeToo» دوباره به رسانه‌های راه یافت و او در مصاحبه با رسانه‌ها مدعی شد اولدمن فرزندانش را از او دزدیده است. اولدمن در پاسخ همسرش را «خیالپرداز» خواند.
گالیور پسر گری اولدمن نیز در نامه‌ خود مادرش را فردی «غمگین و با مشکلات بسیار در زندگی»‌ توصیف کرد و مدعی شد که اعطای سرپرستی فرزندان به گری اولدمن خود نشانی از بی‌گناهی او است. او علاوه بر این اعلام کرد که در ۷ سال گذشته و از ۱۳ سالگی با مادرش صحبت نکرده است.
پسر گری اولدمن تاکید کرد که با این نامه قصد بی‌اعتبار کردن حرکت اعتراضی زنان در افشاگری درباره آزار و سوءاستفاده جنسی را ندارد و تنها هدفش اثبات بی‌گناهی پدرش است.
گری اولدمن در نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار برای بازی نقش چرچیل در فیلم «تاریک‌ترین ساعت»‌ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.
منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا به نقل از ورایتی، «ژرار دوپاردیو» به دلیل اتهام تجاوز جنسی دیروز در پاریس بازداشت شد. وکیل این بازیگر فرانسوی ۷۵ ساله گفت وی دیروز (دوشنبه) خود را به یک مرکز پلیس پاریس معرفی کرد تا برای اتهام تجاوز جنسی که از سوی ۲ زن به وی وارد شده مورد بازجویی قرار گیرد. گفته می‌شود هر دوی این موارد مربوط به فیلم‌های وی است که یکی به سال ۲۰۲۱ و دیگری به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

طبق گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی، اولین زن او را به تجاوز در سال ۲۰۲۱ و وقتی که وی به عنوان طراح صحنه در فیلم سینمایی «دریچه‌های سبز» کار می‌کرد متهم کرد و شاکی دوم مدعی شد که زمان ساخته شدن «جادوگر و سیامی» در سال ۲۰۱۵ به وی حمله شده است.

دوپاردیو پیش از این با شکایت رسمی تجاوز جنسی از سوی بازیگر شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ و زمانی که ۲۲ ساله بود، متهم کرد. این پرونده همچنان مفتوح است. شکایت دیگری برای تجاوز جنسی سال پیش توسط هلن داراس، هنرپیشه طرح شد که دوپاردیو را به دست درازی در طول فیلمبرداری فیلمی در سال ۲۰۰۷ متهم کرد، اما از آنجا که از زمان جرم زمان زیادی گذشته بود، به دلیل محدودیت‌های قانونی رد شد.



در آوریل سال پیش، ۱۳ زن در گزارشی که توسط یک وب سایت خبری تحقیقاتی فرانسوی منتشر شد، این بازیگر را به رفتار‌های نامناسب جنسی متهم کردند. دوپاردیو به شدت تمام اتهامات را رد کرد و در ماه اکتبر نامه‌ای برای روزنامه فیگارو نوشت و در آن نوشت: هیچ‌وقت با یک زن بدرفتاری نکرده‌ام.

این در حالی است که مکرون رییس جمهوری فرانسه نیز پیش از این از وی حمایت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟