Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا قندهاري مسئول نمايندگي ولی فقیه در سپاه استان سمنان از مجموعه حوزه نمايندگي تيپ 12 ديدار كرد.

وی در این دیدار با اشاره به عملكرد تيپ  گفت:چند ماهي بيشتر از استقرار مجموعه جديد در اين حوزه نمي گذرد اما در همين چند ماه اخير  مي توان روند پيشرفت اهداف را مشاهده كرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمايندگي ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به تلاش معاونتهايي مثل عقيدتي  ، نظارت  و همچنين روابط عمومي خاطرنشان كرد: در اين مدت كوتاه با توجه به اسناد موجود  در اين معاونتها حجم بالايي از كار صورت گرفته   كه اين امر بيانگر  تلاش مجدانه مسئول اين حوزه  مي باشد.

 قندهاري ضمن تشكر از مجموعه هاي قبلي وتلاشهاي آنان در راه صيانت از پاسداري گفت: تيپ همواره در خط مقدم قرار دارد هم بخاطر دارا بودن يگانهاي رزمي و هم بخاطر  حضور در ماموريتهاي محوله در  سراسر كشور.

وي تصريح كرد : كار در تيپ 12 با حجم نيروي زياد با سختي هاي زيادي روبروست كه به فضل خدا حوزه نمايندگي تيپ  بويژه در چند ماه اخير  توانسته تعاملات  بيشتري با ديگر مجموعه ها برقرار كند كه خود اين امر باعث  بالا رفتن روحيه وانگيزه در بين ديگر آحاد كاركنان خواهد بود 

مسئول نمايندگي ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: مجموعه حوزه نمايندگي در سپاه قائم (عج) تمام تلاش خود را براي  ايجاد مودت و برابري در بين كاركنان  وپياده شدن احكام بكار خواهد بست.

قندهاری افزود: هر قدمي كه در  سپاه برداشته مي شود؛ بي شك باعث  اعتلاي اسلام ناب محمدي خواهد بود و ما كه پاسداراين انقلابيم بايد شكر گزار اين  نعمت باشيم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان