Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@16:15:15 GMT

70 تن مواد مخدر امسال در مرزهای شرقی کشور کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۹۱۲۴

70 تن مواد مخدر امسال در مرزهای شرقی کشور کشف شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار قاسم رضایی روز چهارشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید دریابانی استان مازندران در بابلسر ، از مرزبانان به عنوان نیروهای مظلوم و محروم نام برد و افزود : مرزبانان در مقابله با قاچاقچیان همسو با فرمان اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری عمل می کنند.
وی با تاکید بر این که بخشی از آسایش و امنیت مردم مرهون جان برکفی و تلاش شبانه روزی نیروهای مرزبانی است ، اظهار داشت : نیروهای جان برکف مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در مناطق مختلف کشور از منطقه ای با هوای 30 درجه زیر صفر گرفته تا منطقه ای با هوای 55 درجه بالای صفر مشغول خدمت هستند تا امنیت مرزهای کشور را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار رضائی افزود : امروز مرزبانان ایران در حالی مشغول خدمت و انجام وظیفه هستند که فتنه ها در مرزهای مختلف ایران به وفور در حال انجام است.
فرمانده مرزبانی کشور با بیان این نکته که تمام توطئه های دشمنان به سمت ایران است ، گفت : ما باید مدیون تلاش مرزبانان باشیم که توانسته اند امروز امنیت ایران را تا عمق دریای مدیترانه امتداد دهند.
وی افزود : امروز به لطف هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم ، توطئه های دشمنان یک به یک خنثی می شود و تا زمانی که همه حول محور مقام معظم رهبری قرار داریم ، پیروز هستیم.
سردار رضائی با تاکید بر این نکته که مرزبانان ادامه دهنده مسیر آرمان های امام راحل و فرهنگ دفاع مقدس هستند ، بر لزوم توجه بیشتر دولت و مجلس به مرزبانان تاکید کرد و گفت : باید کمبود ها و مشکلات مرزبانان مظلوم و محروم جبران شود و باید قدردان کسانی باشیم که فداکارانه در شرائط سخت جغرافیایی خدمت می کنند.
وی با اظهار این که اگر امنیت نباشد هیچ یک از فعالیت های کشور قابلیت اجرایی پیدا نخواهد کرد ، گفت : مرزبانی ایران با نگاه رهبری که نگاه انقلابی است عمل می کند و ' من یک انقلابی هستم ' شعار مرزبانان است و تمام کمین و گشت های مرزبانان نیز با این فرهنگ و شعار انجام می شود.
او افزود : دولت به مرزبانان توجه خوبی دارد اما کافی نیست و لازم است بر اساس برنامه در سال 97 خلاء خدمات رفاهی مرزبانان از جمله خانه های سازمانی و ابنیه آسایشی رفع شود و از مجلس شورای اسلامی هم تقاضا داریم که مشاغل مرزبانی را به عنوان مشاغل سخت تصویب کند.
در این مراسم که استاندار مازندران هم حضور داشت ، از تلاش های سرتیپ دوم پاسدار هوشنگ حسینی تقدیر و سرهنگ سید تقی حسینی به عنوان فرمانده جدید دریابانی مازندران معرفی شد.
مازندران 338کیلومتر ساحل در دریای خزر دارد.
6990/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد ۹۱ نفر پارسال در این استان براثر عوارض ناشی از مصرف موادمخدر جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰درصد افزایش داشته است.

بنا بر این گزارش ۷۳ نفر از قربانیان اعتیاد به مواد مخدر مرد و ما بقی زن هستند و شهرستان‌های ساری با ۱۷، قائمشهر با ۱۱ و نور با ۸ فوتی بیشترین و شهرستان بابل با یک فوتی کمترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد را داشتند.

کارشناسان آسیب‌های اجتماعی می‌گویند حساسیت خانواده به رفتار فرزندان، تغییر رفتار همسر، برخورد درست با این افراد در صورت گرایش آنان به مواد مخدر، آگاه شدن از راه‌های گرایش جوانان به مواد مخدر و آگاهی از علائم و نشانه‌های اولیه و انجام مشاوره‌های درست از طرف خانواده می‌تواند از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد و به تباهی کشاندن افراد و مرگ جلوگیری کند.

طبق اعلام رسمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در دولت سیزدهم ۱۱۱ باند مخوف مواد مخدر در مازندران شناسایی و منهدم شده است

دیگر خبرها

  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • فیلم|انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود