Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@10:41:38 GMT

فیلم‌های سیما در ایام ولادت ام‌ابیها

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۹۲۶۹

فیلم‌های سیما در ایام ولادت ام‌ابیها

  به گزارش ایکنا، در ایام ولادت حضرت فاطمه (س) شبکه‌های مختلف سیما فیلم‌های مناسبتی ویژه‌ای را پخش خواهند کرد تا تلویزیون نیز در جشن‌های مردم با آن‌ها همراه شود.

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «گلناز» به کارگردانی محمود معظمی، جمعه ۱۸ اسفندماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با هنرنمایی شهرام قائدی، متین ستوده و عسل مردی خواهید دید: گلناز صارمی دختر بچه‌ای است که در کودکی پدر خود را از دست داده و با مادرش در ملایر زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادرش که یک بیوه جوان است قصد دارد تا با یکی از دوستان برادر خود به‌نام حبیب آقا ازدواج کند، اما گلناز با این وصلت مخالف است، چون فکر می‌کند که مهرداد صارمی بازیگر معروف سینما پدر اوست! یک روز مهرداد صارمی در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور می‌یابد تا پاسخگوی سوالات طرفداران خود باشد. گلناز به برنامه زنگ زده و روی آنتن زنده خود را دختر مهرداد صارمی معرفی می‌کند و از او می‌خواهد که برای دیدارش به ملایر سفر کند! پس از این تماس زندگی مهرداد صارمی بهم می‌ریزد. همسرش قهر کرده و قصد جدایی می‌کند... ‍.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «خیابان ارگ» به کارگردانی علی خزایی‌فر، پنج‌شنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی مهدی صباغی، شقایق رهبری و حسین طاهری خواهید دید: مجیدی معلم بازنشسته‌ای است که به دلیل علاقه زیاد به فیلم، مجموعه بزرگی از فیلم‌های معروف تاریخ سینمای جهان و ایران را در خانه خود دارد. در همسایگی خانه مجیدی، خانواده‌ای زندگی می‌کنند که دختر خانواده به‌نام لادن امینی فیروزآبادی، شاگرد مجیدی در دوران راهنمایی بوده است. پدر لادن دچار بیماری فراموشی شده و او نیز به فیلم علاقه‌ی زیادی دارد که دخترش برای سرگرم کردن او از معلم سابقش فیلم به امانت می‌گیرد. لادن در یک دفتر ثبت کار می‌کند که دورادور به فردی به‌خاطر بعضی نکات مثبتش علاقه‌مند شده، اما نمی‌تواند علاقه خود را بروز دهد. مجیدی تنها زندگی می‌کند و گاهی پسر و عروسش به‌همراه دخترشان به او سر می‌زنند. لادن بیشتر به مجیدی سر می‌زند.

فیلم سینمایی «پنجره» به کارگردانی غلام‌عباس رنجبر، جمعه ۱۸ اسفندماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: شقایق و حسام دخترعمو و پسرعمو هستند که در آزمون سراسری شرکت کرده‌اند. شقایق که از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیست در یکی از دانشگاه‌های تهران پذیرفته می‌شود و برای تأمین هزینه‌های تحصیلی گرفتار شرکت‌های جعلی مهاجرت می‌شود! اما حسام که پدرش از وضعیت مالی خوبی برخوردار است در یکی از دانشگاه‌های شهرستان پذیرفته می‌شود. او که علاقه‌ای به درس خواندن ندارد در نیمسال‌های متعدد مشروط شده و در آستانه اخراج قرار می‌گیرد. جمشید جهان‌زاده، افسر اسدی، محمد فیلی و بهار نوحیان بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «بیرون از بهشت» به کارگردانی خسرو معصومی، جمعه ۱۸ اسفندماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم مربوط به قاچاق چوب و زمین‌خواری در جنگل‌های شمال کشور است. یک کامیون قصد دارد چوب‌های قاچاق را از جنگل خارج کند و با ممانعت حراست جنگل روبه‌رو می‌شود و او را با ضربه‌ای مصدوم می‌کند. فردای آن‌روز با تلفن پلیس به دختر رییس سازمان جنگل‌ها و مراتع خبر این حادثه را می‌دهند و او به محل حادثه می‌رود. دختر که در دفتر روزنامه کار می‌کند، تلاش می‌کند به مسائل مربوط به تعرض جنگل‌ها بپردازد و ماجرای قتل پدرش او را مصمم‌تر می‌سازد و قتل او را به مافیای قاچاق چوب نسبت می‌دهد. فرامرز قریبیان، لیلا اوتادی و جمشید گرگین در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور، پنج‌شنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی صابر ابر، نگار جواهریان و افسانه چهره‌آزاد خواهیم دید: عطا و معصومه زن و شوهری هستند که در خانه‌ای مستاجر بوده و موعد تخلیه منزل مسکونی‌شان فرا رسیده است، اما عطا می‌خواهد هر طور که شده قرار داد را تمدید کند با آن‌که او با عدم توانایی مالی مواجه است. از طرف صاحب بنگاه به او پیشنهاد می‌شود تا به‌دور از چشم صاحب‌خانه منزلشان را برای مدتی به گروه فیلمبرداری اجاره بدهند و از این طریق مبلغی پول به دست بیاورند.

فیلم سینمایی «کیش و مات» به کارگردانی جمشید حیدری، جمعه ۱۸ اسفندماه ساعت ۱۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. فیلم داستان جوانی به نام بهروز را روایت می‌کند، که دست به هر کاری می‌زند، شکست می‌خورد. بهروز به‌جای این‌که دلیل ناکامی‌هایش را بیابد، فکر می‌کند آدم بدشانسی است و، چون بدشانسی‌هایش تداوم می‌یابد، دست به خودکشی می‌زند؛ اما، چون تاریخ مصرف قرص‌هایی که خورده گذشته بود نجات می‌یابد. بهروز دوباره تصمیم به خودکشی می‌گیرد. در این فیلم، حمید گودرزی، الناز شاکردوست و علی صادقی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «فرشته‌ها باهم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی، جمعه ۱۸ اسفندماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. فیلم با هنرمندی جواد عزتی، نازنین بیاتی و سید جواد رضویان درباره روابط و حل مشکلات طلبه جوانی با همسرش است که وضع مالی چندان خوبی ندارد و همسرش سه قلو می‌زاید!

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «مادر» به کارگردانی علی حاتمی، پنج‌شنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: پیرزنی که در سرای سالمندان زندگی می‌کند به خانه برمی‌گردد تا روز‌های پایانی عمرش را در خانه‌اش و کنار فرزندانش که هر کدام گوشه‌ای به زندگی خود مشغولند بگذراند. گرمی حضور مادر در خانه، فرزندان را به دور هم جمع می‌کند. فرزندانی که هر کدام با شرایط و مشکلاتی خاص به خانه مادری خود آمده‌اند تا آخرین روز‌های زندگی مادر را کنارش باشند. در این فیلم سینمایی رقیه چهره آزاد، محمدعلی کشاورز، جمشید هاشم‌پور و امین تارخ نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «شغل شریف» به کارگردانی سید احمد حسینی‌مقدم، جمعه ۱۸ اسفندماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود. در این فیلم با بازی مریم سعادت، مهران نائل و لیلا بلوکات خواهیم دید: ارسلان در کار پایان‌نامه و ترجمه به همکلاسی‌اش شیوا که به او علاقمند شده کمک می‌کند و پس از اینکه شیوا فارغ التحصیل می‌شود به او راز دلش را می‌گوید، ولی شیوا می‌گوید که قصد دارد به خارج از کشور برود تا با پسری که از دو سال پیش با وی در ارتباط است ازدواج کند؛ از طرفی ارسلان باید به وصیت پدر مرحومش شغل مدیریتی داشته باشد، ولی هیچ کجا به او کار درستی نمی‌دهند تا این‌که او به سفارش یکی از دوستانش در غسال‌خانه کار پیدا می‌کند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «درخت محبوب من» به کارگردانی علی رضا سمعی، پنج‌شنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم از این قرار است که دانیال پسر جنگل‌بانی است، که پس از چندین سال دوری از وطن به محل زندگی دوران کودکی خود بازگشته و خاطرات کودکی‌اش زنده می‌شود. او به یاد می‌آورد که چگونه، پدرش رسم زندگی در طبیعت را به او آموخت و این‌که چگونه به‌خاطر حفاظت از جنگل، در درگیری با قاچاقچیان چوب، جان خود را از دست داد و حال، که با گذشت زمان، او خود تبدیل به پسر جوان و برومندی شده تصمیم می‌گیرد که در همان زادگاه خود بماند و راه پدر را در حفظ محیط زیست و دفاع از جنگل و منابع طبیعی ادامه دهد. در این فیلم تلویزیونی، حسین توشه، فرهاد بشارتی و عسل ارباب‌زاده هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «شکار خاموش» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، جمعه ۱۸ اسفندماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد. این فیلم داستان یک شکاربان، مالک و سرمایه‌دار بزرگ، معلم مدرسه و مأمور نیروی انتظامی است که هر یک از دیگری دل خوشی ندارد و حضور آن‌ها در فیلم داستان‌هایی را خلق می‌کنند. مهدی هاشمی، علی‌رضا خمسه، گلاب آدینه و سیروس گرجستانی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «میم، الف، دال، ر. مادر» به کارگردانی مسعود رسام، جمعه ۱۸ اسفندماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد. تله فیلم «میم، الف، دال، ر. مادر» داستان مادری ۴۰ ساله است که صاحب دو فرزند به نام‌های مریم و سعید است. رخساره با شوهر خود با بازی مهرداد ضیائی در یک خانه استیجاری و با درآمد اندک شوهر به‌سختی زندگی می‌کند. رخساره آنقدر درگیر مشکلات و مسائل روزمره زندگی است که خود و روابط اطرافش را فراموش کرده است، او کسی را ندارد تا درد دل کند، رخساره در اثر تصادفی به کما می‌رود. در این فیلم فاطمه گودرزی و مهرداد ضیایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «بیا از گذشته حرف بزنیم» به کارگردانی حمید نعمت‌الله، جمعه ۱۸ اسفندماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. فیلم داستان سه زن سالمند را روایت می‌کند که به قصد زیارت و سیاحت عازم شهر مشهد می‌شوند و در آن‌جا اتفاقاتی برای آن‌ها روی می‌دهد. در این فیلم، ثریا قاسمی، پوراندخت مهیمن، آزیتا لاچینی و مهین شهابی ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مستند نامزد‌ها از سیزدهم اردیبهشت تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت هر روز ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از سیما و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.
پخش مناظره هم در این بازده زمانی ساعت ۲۱ از سیما و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس در حال پخش است.
فرصت یکسان و رایگان برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، در رادیو و تلویزیون مرکز فارس فراهم شده و
برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه آماده شده است.
از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.
فعالیت‌های تبلیغاتی همه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • میدان ولی‌عصر(عج)، رنگ و بوی روز دختر گرفت
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم