Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:59:53 GMT

روحانیون فکر و عمل زندانیان را با تبلیغ بازسازی کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۹۲۸۸

روحانیون فکر و عمل زندانیان را با تبلیغ بازسازی کنند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه روحانیون فکر و عمل زندانیان را با تبلیغ بازسازی کنند، گفت: درصد قابل توجهی از لغزش انسان ها ریشه در ساختار تربیتی خانواده ها دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (16 اسفند) در دیدار با روحانیون و ائمه جماعات فعال در اداره کل زندان های خراسان جنوبی اظهار داشت: مسئولیت مقدس تبلیغ و نصیحت از نوع کار پیامبران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی با بیان اینکه انسان دارای فطرت، عقل و دین است، افزود: ولی؛ نفس و شیطان هم انسان را وسوسه می کنند و انسان از خود غافل می شود و لغزش پیدا می کند و درصد قابل توجهی از این لغزش ها ریشه در ساختار تربیتی خانواده ها دارد.



نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: اگر خانواده ها و آموزشگاه ها وظایف خود را درست انجام می دادند لغزش ها در انواع مسائل اجتماعی کاهش چشمگیری پیدا می کرد ولی متاسفانه شرایط موجود را مشاهده می کنید این گونه نیست.



آیت الله عبادی با اشاره به اینکه در بازداشتگاه های جمهوری اسلامی باید فکر و عمل مجرمان بازسازی شود، ادامه داد: این کار سبب می شود که آن ها بتواند به جامعه بازگردند و به زندگی آبرومندانه ادامه بدهند و همواره باید به زندانیان امید داد تا بتوانند دوست را از دشمن تشخیص دهند.



وی با بیان اینکه تبلیغ روحانیون و ائمه جماعات در زندان ها موثر است، گفت: اگر انسانی خطا کرده باشد باید برای نجات او کمک کنیم تا بتوانند خود را بازسازی و خطای خود را جبران کنند و بسیاری از مسائل را باید به زندانیان تفهیم کنید.



امام جمعه بیرجند در پایان با توجه به اینکه بازداشتگاه های جمهوری اسلامی نسبت به دوران قبل از انقلاب بسیار تفاوت دارد، افزود: در آن زمان مجرم های اصلی آزاد بودند و زندان های دوران پهلوی بسیار مخوف بود و زندانیان را شکنجه های بسیاری می کردند و اکنون این چنین زندان هایی در خارج از ایران وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)