Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-مار پیتون غول پیکری که یک گوزن 16 کیلوگرمی را بلعیده بود, کشته شد!

حامیان حیات وحش درکشور میانمار، مار پیتونی را پس‌از خوردن بچه گوزنی ۱۶ کیلویی، با شلیک گلوله کشتند و با پاره کردن شکم حیوان، لاشه را بیرون کشیدند.

به گفته یکی از اعضای تیم تحقیق، این مار از گونه‌های بومی پارک دولتی «سیمنول» میانمار بود که با هدف کنترل جمعیت مارهای پیتون و نجات گوزن‌های منطقه کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکار مار پیتون پس از بلعیدن گوزن

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی صعود کردند/ حذف چین و میانمار

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود در گروه A به پایان رسید و تیم‌های ملی تایلند و ویتنام راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و میانمار و چین از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

این دیدارها امروز یک شنبه به صورت همزمان از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد و تایلند موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد ویتنام عبور کند و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

در دیگر مسابقه هم تیم‌های میانمار و چین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک میانمار خاتمه یافت.

به این ترتیب در جدول این گروه تایلند با ۹ امتیاز صدرنشین شد و ویتنام با ۴ امتیاز و تفاضل گل صفر در رده دوم قرار گرفت. میانمار با ۴ امتیاز و تفاضل گل منفی ۳ سوم شد و نتوانست جواز حضور در دور حذفی را کسب کند. چین هم بدون امتیاز به کار خود در این بازی‌ها پایان داد.

در دیگر دیدارهای امروز که از گروه B برگزار خواهد شد از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی فوتسال عراق به مصاف استرالیا خواهد رفت و ازبکستان هم با عربستان دیدار خواهد کرد.

کد خبر 6084603

دیگر خبرها

  • کاسبی کپسولی
  • اگر سر نترس دارید این کسب و کار پرسود است
  • پلنگ و میمون و مار پیتون در خیابان‌های مازندران/ و حالا پرسه توله شیر در خانه باغ مرد ساروی
  • دخانیات در سال چند ایرانی را به کشتن می‌دهد؟
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال رسیدند
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی صعود کردند/ حذف چین و میانمار
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم‌نهایی جام ملت‌های فوتسال رسیدند
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان |‌ ببینید